Wpis z mikrobloga

Mirki/mirabelki. Mam problem z internetem w virgin mobile. Po prostu nie działa.
Kilka dni temu otrzymałem smsa od VM, że w zwiazku z jakimiś pracami dostanę smsa z konfiguracją, mam go zaakceptować albo ustawić konfigurację ręcznie. Sms nie przyszedł. Pare dni później straciłem internet w telefonie, ale jako że zapomniałem o smsie od VM to nie skojarzyłem faktów.
I dopiero wczoraj się tym zająłem.
Pan na infolinii powiedział, że musi coś zresetować, ponowić wysłanie smsa z konfiguracją, powinno zająć 30 minut, ale moze być nawet i 24 godziny, więc jeśli nie pomoże to mam dzwonić następnego dnia (czyli dziś). Nic nie dostałem, internet nie działa.
Dzwoniłem dziś ponownie na inflinię. Pani była zdziwiona odpowiedziami z wczoraj, przekazała, że cos musi zaznaczyc w systemie i internet lada moment wróci. Nie wrócił.
Po 2 godzinach dzwonię ponownie i kolejna osoba jest zdziwiona wcześniejszymi odpowiedziami. Powiedziała, że przez przejęcie virgine mobile przez play ostatnio zmienia się konfiguracja. Kazała mi poustawiać odpowiednią konfigurację i zapewniła, że po zrestartowaniu telefonu internet zacznie działać.
Nie zaczął.

Więc teraz prośba do osoby, która ma telefon w tej sieci, korzysta z internetu bez przeszkód - czy bylabyś tak dobrą dusza i podesłała jakiegoś screena z konfiguracji punktu dostępowego do internetu?
#virginmobile
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Nemo24: Ta konfiguracja jest w sumie niemal taka sama. Tylko na infolinii kobieta się upierała, że nazwa MUSI być pisana inaczej, tylko pierwsza litera jest wielka. No i tym uwierzytelniania ma być PAP lub CHAP, a nie tylko PAP. Więc w sumie i taka konfiguracja mi nie pomoże.

@Matpiotr: Planuję ponownie na infolinię dzwonić jutro, może znajdą kolejny powód. Koleś na FB chyba nie będzie bardziej ogarnięty od
  • Odpowiedz
@venomik: u mnie też są problemy z internetem, od czasu smsa o pracach technicznych, a mianowicie po włączeniu danych mobilnych pojawia się 3G, ale podczas korzystania z internetu zmienia się na H+ z mizerną prędkością (wcześniej normalnie było 4G). Nowego smsa konfiguracyjnego też nie dostałem. Znalazłem, że można go otrzymać po wysłaniu smsa o treści VIRGIN na 9999, jednak dowiedziałem się, że mój telefon nie wspiera automatycznej konfiguracji xD Ręcznie
  • Odpowiedz