Wpis z mikrobloga

@ING_Bank_Slaski: pewnie,juz pytam.
W jaki sposob uzyskac nagranie rozmowy ze specjalista pracujacym w oddziale banku? Przed kazdym polaczeniem imformujecie o tym, ze jest rejestrowane.
Nadmienie, ze reklamacja nie pomogla, z kim kontaktowac sie bezposrednio, zeby cos takiego uzyskac?
@ING_Bank_Slaski: hej, dzieki za odpowiedz!
Natomiast:
-pierwsza reklamacja trwala maksymalny mozliwy czas a uzyskana odpowiedz rowniez byla maksymalnie lakoniczna,
-dlatego pytam, gdzie zwrocic sie bezposrednio po nagranie.

Podobno trzeba do 'centrali' jednak nikt nie jest chetny podzielic sie informacja, jak sie z owa 'centrala' skontaktowac. Licze na Was, ze szybko i skutecznie udzielicie tej infoacji! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@adam2030: Staramy się rozpatrywać zgłoszenia najszybciej, jak to możliwe. Jednak też dużo zależy od tematu zgłoszenia, czy musi być dodatkowo skonsultowane z innym działem lub instytucją.

Możesz zawnioskować o możliwość odsłuchania nagrania telefonicznego:
- jeśli rozmawiałeś ze specjalistą na infolinii w dowolnym temacie lub
- ze specjalistą w oddziale i ta rozmowa dotyczyła tematów objętych regulacjami MIFID 2.

Takie zgłoszenie przyjmujemy na podstawie reklamacji. Możesz ją złożyć telefonicznie: 32 357 00