Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja z InPost Polska:
- 5 dni temu, zamawiam przesyłkę,
- przesyłka zostaje wysłana, mija weekend, więc spodziewam się jej dzisiaj, siedzę w domu,
- dostaje maila, że:
a) przesyłka czeka na mnie w punkcje odbioru,
b) ale jednocześnie już dwa razy kurier próbował ją dostarczyć,
c) więc jednocześnie przesyłka nie czeka nigdzie, tylko jest odesłana.
Myślę sobie: WTF i piszę do InPost - Paczkomaty, Kurier
- Odpowiada mi bot, więc proszę o rozmowę z konsultantem,
- Konsultant odpisuje, więc opisuję mu przypadek,
-Konsultant: "Twoja paczka była dwukrotnie w doręczeniu. Skontaktuj się z nadawcą by wysłał ją ponownie."
-Ja: zaczynam pisać o tym, że byłem w domu i nikt się ze mną nie kontaktował, ale WTEM!

"Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Jeżeli Twoja sprawa jest aktualna, prosimy o kontakt."

Myślę sobie drugi raz tego dnia: WTF
raz jeszcze proszę o rozmowę z konsultantem.

"Obecnie Konsultanci nie są dostępni"

I tak sobie myślę: co się właśnie odinpostowało?

#inpost #coolstory #wtf #zalesie
źródło: comment_1657563387TDn7ZnM47HcuRvFNba1Wtu.jpg
  • 2