Aktywne Wpisy
Natalia-_- +162
Chciałam niejako poruszyć temat tego wywiadu. Ogólne nie chciałam już nic pisać o wyborach, ale kurczę przesłuchałam wywiad z kobieta z konfederacji.
Ja nie rozumiem, co się stało z poziomem dziennikarstwa, ale pytania pt „Czy Pani mąż zostawia skarpetki pod łóżkiem?” Są idealnym tematem do rozmów z nową posłanka? Co więcej, zwróciłam uwagę, ze gdy tylko Pani poseł, odpowiedziała na pytanie czym chciałaby się zająć w swojej kadencji, zostało to bez odpowiedzi
Ja nie rozumiem, co się stało z poziomem dziennikarstwa, ale pytania pt „Czy Pani mąż zostawia skarpetki pod łóżkiem?” Są idealnym tematem do rozmów z nową posłanka? Co więcej, zwróciłam uwagę, ze gdy tylko Pani poseł, odpowiedziała na pytanie czym chciałaby się zająć w swojej kadencji, zostało to bez odpowiedzi
Radek41 +674
Wszystkie dostępne tutoriale i instrukcje obejrzane, gimnastyka z instalacją softu zrobiona (komputer i program dobrze widzi BMW scannera), piny polutowane (1 z 2 i 7 z 8)
I dalej nie działa tak jak powinno.
Odlutowac te piny, czy coś innego zrobić?
#motoryzacja
#mechanikasamochodowa
#bmw
Ogólnie podczas identyfikowania samochodu pasek w programie powinien być zielony. U mnie za każdym razem jest czerwony XD
Jeśli jesteś pewien, że wszystkie połączenia pinów w adapterze się zgadzają, to oznacza, że można winić sam interfejs lub instalację samochodu. Żeby sprawdzić wadliwość interfejsu potrzebowałbyś drugiego e38/e39/e46.
Co do instalacji samochodu to możesz spróbować wyczyścić gniazdo diagnostyczne jakimś sprayem do styków, a jeśli ci się chce sprawdzać całość instalacji (ciągłość wiązki, w samochodach tej klasy bez czyjejś ingerencji jest raczej wieczna) to
W samochodzie jest LPG, ale nie wydaje mi się, że wiązka jest uszkodzona, bo wszystko działa (alarm, immo itp)
Tylko czy ten niebieski interfejs połączy mi się z E38 z początku produkcji?
Do e36 bmw scanner nie podejdzie.
Wiązka może być uszkodzona jedynie przy samym złączu, reszta może działać i być sprawna, moduły są podłączone do siebie równolegle.
Niebieski interfejs powinien normalnie się połączyć z każdym e38, w załączniku zdjęcie z programu INPA, który wykorzystuje właśnie ten interfejs.
Brązowy idzie do masy, do nadwozia (chyba to część wiązki lpg). Przeczyściłem złącze i dalej to samo ¯\_(ツ)_/¯
W instrukcjach był filmik z aktywacji ADS, a w samym programie po instalacji nigdzie tego nie ma. Miałes z tym problem?
Pozostałe moduly czyta, czyli silnik, skrzynia, ABS itp. *Te które mam w samochodzie*, oprócz ews i ike. Jeszcze nie sprawdzałem czy działa live data parametrów silnika.
W pliku konfiguracyjnym inpy zmieniłem tryb połączenia na ads, ale nie miałem już czasu sprawdzić czy zadziała na samochodzie.
Szczerze to najbardziej zależy mi na tym żeby dostać się do ike i zmienić ten
Co do zmiany interfejsu z std:obd na ads, to nie wypowiem się czy to będzie działać, bo nie miałem z tym styczności. Wiem, że
Pokonbinuje jeszcze, jak nie pójdzie to się poddaje XD
No to teraz przyda mi się E46 żeby jakiś wykorzystać te kable