Wpis z mikrobloga

ACO: maksymalna moc LMH to 500kW
też ACO: ale zrobimy "high power" BoP z maksymalną mocą 520kW
również ACO: Glick, masz 533kW

Jeśli Glickenhaus nie będzie konkurencyjny z taką mocą to nie wiem kiedy. To jest granica bycia w oknie BoP, Pug 1kg mniej niż maksymalna waga, Toyota 9kg mniej a 007 LMH dostaje moc jakiej ACO nie przewidywało. Panie James, czas używać jokerów Evo i zrobić poprawki.
#wec #lemans #endurance
TheArrow - ACO: maksymalna moc LMH to 500kW
też ACO: ale zrobimy "high power" BoP z ...

źródło: comment_1657122344a1Wq4AIMgTxD42ge0BAqig.jpg

Pobierz
  • 8
@TheArrow: Jeśli dobrze kojarzę, to stare LMP1 przy buście robiły ~900 koni. Jeśli serio nie chcą wstydu to nie zrobią od razu 750 koni czy tam 800 koni dla wszystkich, skoro się boją tych 600 w LMP2. Mocniejsze maszyny już kiedyś jeździły.
@lycaon_pictus: teraz to już za późno, za rok wchodzą LMDh z 500kW mocy i będą one w jednej klasie z LMH. Pierwsze możliwe zmiany to po sezonie 2025, bo obecne przepisy LMH są przewidziane na lata 2021-2025.
A, LMP2 nie mają 600KM tylko obecnie coś koło 520KM, zmniejszoną maksymalną pojemność paliwa i lekko upiłowane dyfuzory.
Poza tym - hybrydy w LMH działają inaczej niż w LMP1-H, w LMP1-H działały razem zwiększając
@TheArrow: A tak, zapomniałem, że LMP2 zostało stłumione. W sumie racja, za późno na zmiany, ale bez sensu, że sobie teraz przypomnieli, a nie dopiero jak jednoręki zakolak wyprzedzał samochodem niższej klasy xD

w LMH ta moc z tabeli jest maksymalna i jak się odpala silnik elektryczny to spalinowy zmniejsza moc.

Och, nie wiedziałem tego.
W sumie to ja nie mam ani nic przeciwko temu, żeby różne klasy rywalizowały, ani przeciwko
@lycaon_pictus: wyszło koślawo, bo producenci wpływali na kształt regulaminu technicznego LMH. Ostatecznie chyba 3 wersje próbne były i finalnie jesteśmy tutaj - 500kW, 1030kg. Toyota i Glick są przez to poszkodowane pod względem konstrukcyjnym, bo szykowali swoje samochody gdy regulamin się zmieniał. Toyota robiła samochód pod wagę 1100kg a ostatecznie wyszło to 1030kg i dlatego chce ona zrobić GR010 Evo czy nawet GR020, bo z balansu jest niezadowolona. Glick podobne przeboje,