Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
Artykuł z fb 40ton.net o zdjęciu limitów dla ukraińskich firm transportowych, a w komentarzach pokaz prawdziwej mentalności polskich kuweciarzy. Jak tak dalej pójdzie pis niedługo będzie musiał refundować tym podludziom żwir do srania, bo już prawdopodobnie nie nadążają z wymianą xD

#brkaztransa #transport #ukraina #bekazpodludzi #wojna
windows95 - Artykuł z fb 40ton.net o zdjęciu limitów dla ukraińskich firm transportow...

źródło: comment_1656589343syfHxAT2wiHspUmWSNyIRY.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@windows95: > >

To też sprawia, że polscy przewoźnicy nie kryją swojej krytyki. Gdy jeszcze umowa była tylko projektem, przeciw jej wprowadzeniu otwarcie opowiadało się Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce (ZMPD). Organizacja podkreślała, że zezwolenia oraz ich limit ilościowy są konieczne, by pozostawić na tym kierunku miejsce dla firm z Polski. Ukraińscy przewoźnicy mają bowiem wyraźnie niższe koszty i na całkowicie uwolnionym rynku Polakom trudno będzie z nimi konkurować.
  • Odpowiedz
@windows95: Polska jako kraj tranzytowy zawsze czerpała z tego zyski, a przypomnę że nadrzędną ( oczywiście w założeniach) rolą Państwa jest służba obywatelowi. z tego posunięcia nie ma nic dobrego, co w dłuższej perspektywie da coś Polakom. ( nie wspominaj tylko o bezpieczeństwie bo to mrzonka, i karty będą rozdawane w Brukseli i waszyngtonie)

@dzangyl: nie z naszego powodu, zresztą większość strategicznych surowców i tak transportuje sie koleją
  • Odpowiedz
Ukraińscy przewoźnicy mają bowiem wyraźnie niższe koszty i na całkowicie uwolnionym rynku Polakom trudno będzie z nimi konkurować


@vismaiorr: przecież to jest to samo co z polskimi kierowcami względem niemieckich i innych zachodnich krajów. Jak polacy mogą dawać dumpingowe ceny to dobrze ale jak ktoś wjeżdża z niższymi cenami, za które mu się opłaca jeździć to już "niesprawiedliwie" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@galonim: I zobacz jak działa taka Francja która chroni swój rynek transportowy przed zalaniem go przez tanich Polaków, Rumunów czy Litwinów, a jak działa w tym momencie Polska, która w ostatnim czasie ma wyjątkowo mocną pozycję w kwestii transportu ze wschodu.
  • Odpowiedz