Aktywne Wpisy
chwilowypaczelok +734
Test wieku: jeśli to pamiętasz to masz więcej niż 30 lat
Viesti +221
Rozwala mnie ta ostatnia nagonka na RODy – nic a nic nie wygląda na zorganizowaną ustawkę. Na co dzień deweloper to synonim najgorszego zła a tu nagle „oddajmy najlepsze tereny w mieście deweloperom, tylko oni tworzą przestrzeń dodaną w mieście”.
Też zwróćcie uwagę na to, że nie pada w takich tezach słowo sprzedajmy tylko oddajmy, przekażmy itp. Biednych deweloperów z pewnością nie stać na ziemię a oni tam by w czynie
Też zwróćcie uwagę na to, że nie pada w takich tezach słowo sprzedajmy tylko oddajmy, przekażmy itp. Biednych deweloperów z pewnością nie stać na ziemię a oni tam by w czynie
Czy helpdesk na samym początku przygody z IT jest okej? Czy jakaś tam wiedza hardware, bardzo dobra znajomość windowsa, rozwiązywanie prostych problemów z urządzeniami peryferyjnymi, szybkie posługiwanie się wyszukiwarką w celu odnalezienia jakiejś instrukcji, ogólnie - bardzo sprawna obsługa komputera - czy mam jakiekolwiek szanse z tym co napisałem, czy musiałbym nabyć jakąś wiedzę? Jeśli tak, to jaką - i jak polecacie to zrobić? Zegar tyka, niektórzy będą się śmiać ale jest to moje takie troszkę marzenie zacząć pracę w której jakieś doświadczenie pozwoli mi na znalezienie innej pracy w razie czego, lub będę mógł się w niej rozwijać - praca na magazynie dużo mi nie da :/ Nawet nie znam zarobków, głównie chodzi mi o rozwój. Najbliższe firmy 50km ode mnie, ale mimo to chcę spróbować