Wpis z mikrobloga

#it #pracait

Czy helpdesk na samym początku przygody z IT jest okej? Czy jakaś tam wiedza hardware, bardzo dobra znajomość windowsa, rozwiązywanie prostych problemów z urządzeniami peryferyjnymi, szybkie posługiwanie się wyszukiwarką w celu odnalezienia jakiejś instrukcji, ogólnie - bardzo sprawna obsługa komputera - czy mam jakiekolwiek szanse z tym co napisałem, czy musiałbym nabyć jakąś wiedzę? Jeśli tak, to jaką - i jak polecacie to zrobić? Zegar tyka, niektórzy będą się śmiać ale jest to moje takie troszkę marzenie zacząć pracę w której jakieś doświadczenie pozwoli mi na znalezienie innej pracy w razie czego, lub będę mógł się w niej rozwijać - praca na magazynie dużo mi nie da :/ Nawet nie znam zarobków, głównie chodzi mi o rozwój. Najbliższe firmy 50km ode mnie, ale mimo to chcę spróbować
  • 21
@Parspakop: a co mnie to jakie są twoje motywacje ʕʔ jeśli naprawdę chcesz być programistą to nim zostaniesz, a jak nie to i tak się nie uda. Imho droga przez help desk jest do zrobienia i jest ok, ale musisz wybrać taką firmę, w której będziesz się mógł potem przenieść między działami. Mówiąc krótko: jak największą