Wpis z mikrobloga

  • 3
@Ketonowy

650 jest zdecydowanie większa, inna charakterystyka pracy na gaźnikach, generalnie bardziej toporne moto do spokojnego kulania 70-100kmh - wtedy jeździ się najprzyjemniej. No i całkiem sympatycznie radzi sobie w terenie. Dla mnie max prędkość przelotowa to 120-130 dalej już mnie serce boli.

700 zdecydowanie brakuje tego surowego zacięcia które miały 600 i 650, jest moim zdaniem o wiele lepszym Moto na asfalt - bez problemu leci 150-170, ma trochę więcej mocy
  • Odpowiedz
@lenythenub widziałem to foto gdzieś na forum trampków na fb!

@lenythenub kurde, moja 700 ma większe koło z przodu i kilka modyfikacji pod teren i jako pierwsze moto mogę powiedzieć że jeździ się na prawdę przyjemnie. Paręnaście godzin w siodle i nic nie boli, pozycja jest wygodna, kanapa też. Przelotowa i ekonomiczna prędkość to 110 a mogłoby być więcej, tak ze 140 byłoby git.

Chętnie kiedyś bym się przejechał na oryginalnym 600
  • Odpowiedz