mirasy, przedmiot marki xiaomi kupiony 2020-11-03 na banggood, wysyłka z EU (Hiszpania) płacone paypalem. Zepsuł się. W internecie jest duuuużo postów na temat, że to coś siada 15-18 miesięcy od początku użytkowania. Czy jest jakaś opcja naprawy lub odzyskania kasy? To nie jest żaden smartfon czy inna mała elektronika.
@cracker: banggood dość oporny jest teraz. Dostaniesz bon w dolarach do sklepu. Im bardziej i dłużej będziesz im odbijał piłeczkę tym więcej dostaniesz
mirasy, przedmiot marki xiaomi kupiony 2020-11-03 na banggood, wysyłka z EU (Hiszpania) płacone paypalem. Zepsuł się. W internecie jest duuuużo postów na temat, że to coś siada 15-18 miesięcy od początku użytkowania. Czy jest jakaś opcja naprawy lub odzyskania kasy? To nie jest żaden smartfon czy inna mała elektronika.
@cracker: tu już pomocy nie bedzie
Pozostaje ci pisać na cservice@banggood.com i liczyć na łaskę