Wpis z mikrobloga

Jak to jest z gwarancja #steamdeck ? Ze względu na kolejkę chce kupić konsole teraz po nieco zawyżonej cenie. Tylko zastanawia mnie jak wyglada kwestia gwarancji. Nie jest przypisywana do konta z którego zostało zamówione urządzenie?
  • 9
@Mjut93: Ja akurat zgłaszałem pada od valve index, ale procedura zwrotow jest raczej identyczna. Czyli kontaktujesz sie przez suppprt ze cos jest nie tak, oni odpisuja zebys podal nr seryjny i potwierdzil dane do przesylki i wtedy odsylasz z wygenerowanej etykiety.
@Mjut93: z "wad produkcyjnych" to były najczęściej rozchodzące [driftujące] gałki analogowe, nieogarnięte kontrolery baterii [w kilka minut od 100 do 0 schodziły] i wyjące wentylatory, wszystkie zostały ogarnięte aktualizacjami [albo mają rozwiązania, które można ogarnąć samemu resetując urządzenie], a nawet jeśli się pojawiają to są widoczne od razu po uruchomieniu. Czyli jest drobne ryzyko przy nierozpakowanych, ale nie powinno być żadnych problemów przy ogarnięciu wymiany.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mjut93: po dwóch tygodniach użytkowania na moim Steam Decku pojawiły się wypalone piksele w liczbie sześciu. Sprzęt wymieniowy od razu, musiałem tylko poczekać tydzień na obsługę RMA + parę dni na wysyłkę.
@narwany_nerwus: A nie miałeś problemu z wyłączającym się steam deckiem? Ja miałem coś takiego jak połączyłem się z hotelowym wifi. Już chciałem wysylać, ale problem ustąpił gdy tylko zerwałem połaczenie z siecią. Na necie wyczytałem, że to częsty problem przy wolnych wifi. Póki co u mnie na szczęście nic się nie dzieje.