Wpis z mikrobloga

@Vizley: A to spodziewasz się, że jakiś będzie miał realnie mniej? XD Ten silnik jest pancerny, więc spokojnie drugie tyle powinien przejechać.
  • Odpowiedz
@veranoo: No jak już ma 45k, to już jest zajechany na smierć XD Lepiej kupić „perełkę” i się cieszyć z niskiego przebiegu, a ewentualne zniszczenie materiałów tłumaczyć sobie trzymaniem pod chmurką.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KolczyQ: Na nauce miałem jazdy mt07 który miał 85k przebiegu piłowania na placu. Pewnie w normalnej eksploatacji to drugie tyle by zrobił i nie było by problemu.
  • Odpowiedz
@veranoo: Ja z podobnym przebiegiem dostałem na egzaminie i jeździł jak nowy. Za to na placu miałem „nowsze” i jeden bardziej chciał skręcać w prawo, a drugi w lewo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Vizley: Ja kupowałem motocykl z przebiegiem 144k i było wszysto ok, trzeba patrzeć na stan, nie na przebieg. Kiedyś kupiłem taki z przebiegiem 45k to się później okazało, że naprawdę miał przejechane ponad ćwierć miliona kilometrów i dalej jeździł :D
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KolczyQ: Jakich ja się historii nasłuchałem od instruktora to glowa mała, co ludzie wyczyniająna tych kursachto głowa mała ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Vizley: Rama skręcana, więc szukać pod kątem jej rozkręcania raczej. Do tego stan hamulców, opon, napędu. Tarcza po 85k chyba raczej będzie na śmietnik.
  • Odpowiedz
@Vizley:

Czyli nie ma co się sugerować samym przebiegiem?

Nie. Teraz wyobraź sobie dwa takie same moto. Jedno ma 85k, kufry itp bo właściciel śmigał po Europie.
Drugi ma 15k, od młodego stuntera-amatora. Będziesz patrzeć na licznik? Tak samo jak z samochodem, jazda na krótkich trasach nie służy
  • Odpowiedz
@Vizley: miałem fazera z 2007, miał ponad 95000, i chodził jak złoto, wymieniłem w nim tylko regulator napięcia, no i w sumie 2 fajki na świecach, ale to sam je połamałem( ͡° ͜ʖ ͡°), nie brał oleju, nie stukał, może poza stukiem przy wbijaniu jedynki, ale ten typ tak ma
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Vizley: mój ex fazer miał ponad 100k i poza uszkodzonym lakierem na bloku silnika ciężko byłoby powiedzieć, że tyle ma najeżdżone. @Stitch potwierdzi, bo teraz sam go objeżdża.
  • Odpowiedz
  • 2
@Vizley po pierwsze to nie ma #!$%@? czegoś takiego jak fz6n ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) tylko FZ6 - naked, FZ6 Fazer - Owiewka. Każdy kto pisze inaczej to przekłamuje i jest dzban. A po drugie oczywiście, że warto. Sama Yamaha deklaruje, że silnik zrobi najmniej 250k km.

potwierdzam, mam Fazera @enjoi
  • Odpowiedz