Wpis z mikrobloga

Quaz zabrał głos w sprawie - dyskutowanego tu dość często - problemu bossów w Elden Ring.
Mowa tu oczywiście nie o recyklingu, a o absurdalnych łańcuchach combosów, one-hitujących atakach itd.
Quaz stawia tu hipotezę, iż - w odróżnieniu od wcześniejszych soulsów - bossowie w ER sprawiają wrażenie zaprojektowanych pod pojedynki z kilkoma graczami na raz, stąd np. bardzo mocne ataki - by gra mogła uniknąć sytuacji, gdzie jeden odciąga bossa, a drugi go klepie bez odnoszenia obrażeń.
#eldenring
kaczek93 - Quaz zabrał głos w sprawie - dyskutowanego tu dość często - problemu bossó...
  • 4
@kaczek93: sporo osób mówiło że to przez summony bossowie są tacy jacy są. Widać to w takich nowych i fajnych mechanikach jak zmienne comba, mniej staggerów (nie liczę niszczenia postury jako stagger, poza malenią w eldenie nie ma nic takiego jak stagger Gaela co 3 ciosy dużą bronią) i agresywne AI które może utrzymywać combo przez kilkanaście sekund. Dziwne że nic nie wspomniał o balansie, gra po stolicy daje przeciwnikom i