Aktywne Wpisy
oh_cherry +243
Mirki, oszalałam.
Przeszłam załamanie nerwowe, rzuciłam pracę w korpo, olałam IT i zaczynam od nowa. Do 40 mam plan się przebranżowić (。◕‿‿◕。)
Idę na kurs trenera psów na początek, potem chcę zrobić behawiorystę, docelowo psiego i kociego. Ze zwierzakami pracuję od 15 lat, hobbystycznie, ale dopiero teraz doszłam do momentu, kiedy chcę to zamienić w pracę. I jestem podekscytowana jak nigdy ʕ•ᴥ•
Przeszłam załamanie nerwowe, rzuciłam pracę w korpo, olałam IT i zaczynam od nowa. Do 40 mam plan się przebranżowić (。◕‿‿◕。)
Idę na kurs trenera psów na początek, potem chcę zrobić behawiorystę, docelowo psiego i kociego. Ze zwierzakami pracuję od 15 lat, hobbystycznie, ale dopiero teraz doszłam do momentu, kiedy chcę to zamienić w pracę. I jestem podekscytowana jak nigdy ʕ•ᴥ•
luxkms78 +251
Simonsem był czołowym kierowcą klasy GTE, co potwierdził w kwalifikacjach do ostatniego w swoim życiu wyscigu, gdzie zdobył Pole Position dla swojego zespołu. Wyścig rozpoczął się na mokrym torze, Simonsen obronił prowadzę, lecz na zaledwie 4 okrążeniu w zakręcie Tetre Rouge, który wchodził na szybką prostą najechał na śliski kraweżnik, z powodu czego jego samochód nagle skręcił w lewo i mocno uderzył w barierę ochroną. Uderzenie zmiażdżyło dach samochodu i podtrzymującą go klatkę bezpieczeństwa, następnie siła uderzenia wyrzuciła go z powrotem na tor z oderwanym kołem i drzwiami od strony kierowcy. Wypadek może nie wyglądał szczególnie spektakularnie, lecz na nieszczęście Duńczyka tuż za barierą rosło drzewo, w które także uderzył Aston po przebiciu bariery. Foto do miejsca wypadku, gdzie widać ślady na drzewie
Na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa oraz medyczny do rozbitego Astona. Początkowo Simonsen był przytomny i rozmawiał z medykami, lecz w drodze do centrum medycznego stracił przytomność i już jej nie odzyskał. Około 40 minut później została podana informacja o śmierci kierowcy. Przyczyn śmierci nie podano do publicznej wiadomości, lecz był nią prawdopodobnie krwotok wewnętrzny.
Po ogłoszeniu informacji o śmierci kierowcy, Aston Martin chciał wycofać swoje pozostałe bolidy z wyścigu, lecz rodzina zmarłego kierowcy poprosiła aby tego nie robić, pozostałe Vantage miały kontynuować wyścig i wywalczyć zwycięstwo ku pamięci Simonsena. Wyścig odbywał się dalej normalnie, lecz na podium nie podano kierowcą szampana, a cała ceremonia odbyła się w żałobnej atmosferze. Po wyścigu tor Le Mans przeszedł pewne zmiany, w niektórych zakrętach wymieniono bariery, spełniające wyższą klasę bezpieczeństwa, oraz ustawiono za nimi dodatkowe mury z opon. Wprowadzono także nowy system neutralizacji, podobny do tego, który w F1 nazywa się Virtual Safety Car.
#f1 #lemans #randomf1shit