Aktywne Wpisy
mirko_anonim +168
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pracuję w dużym korpo. Przywykłem już do najróżniejszych wynalazków typu inkluzywna toaleta dla ludzi o innej płci, promowania tzw. diversity poprzez sponsorowanie różnego rodzaju akcji z tym powiązanych, osobne programy promujące kobiety, czy mniejszości rasowe, ale to co się ostatnio dzieje bulwersuje mnie na tyle, że proszę Was droga społeczności o pomoc.
Kiedy byłem poproszony aby uzupełnić 'dobrowolnie' swoją orientację seksualną w Workdayu (narzędzie pracownicze dla kadr), siedziałem cicho
Pracuję w dużym korpo. Przywykłem już do najróżniejszych wynalazków typu inkluzywna toaleta dla ludzi o innej płci, promowania tzw. diversity poprzez sponsorowanie różnego rodzaju akcji z tym powiązanych, osobne programy promujące kobiety, czy mniejszości rasowe, ale to co się ostatnio dzieje bulwersuje mnie na tyle, że proszę Was droga społeczności o pomoc.
Kiedy byłem poproszony aby uzupełnić 'dobrowolnie' swoją orientację seksualną w Workdayu (narzędzie pracownicze dla kadr), siedziałem cicho
Herato +19
Ale te nowe pseudo-eko-auta muszą być #!$%@? skoro muszą wprowadzać prawne zakazy na produkcję spalinowych i dodatkowe opłaty za użytkowanie spalinowych. Do tego jakieś śmieszne dopłaty, żeby ktoś chciał kupić elektryka lub hybrydę.
Gdyby dziś auto X mogłoby być dobrowolnie produkowane przez producenta z jakąś benzyną 2.5 V6, 1.9 TDI oraz w wersji hybrydowej i elektrycznej bez durnych nakazów i zakazów rządów to założę się o każdą kasę, że nie znalazłby się żaden nabywca na pseudo-eko-wersje.
1) diesel byłby dozwolony tylko w autach użytkowych i powyżej 3,5 tony
2) większość aut wyjeżdżałaby z fabryki z instalacjami lpg a zbiorniki na benzynę miałyby max 10 litrów
3) hybrydy stanowiłyby większość na rynku
4) bezpośredni wtrysk benzyny wylądowałby na śmietniku historii na tej samej półce co silnik wankla
5) całą kasę pompowanoby w rozwój ogniw wodorowych a nie elektryków które nie
@Pangia: Dlaczego? Mi się wydaje, że to bezpośredni wtrysk jest ekologiczniejszy.