Czy ktos sie z tym spotkal i wie jak to naprawic? Wszystkie blueprinty dostaly te "uszy". Wczesniej nigdy tego nie widzialem. Moze to jakis "feature" wersji 5.0.2.
@LoneRanger: zwykly mesh zrobiony ze standardowego cube'a + oskryptowanie. Wszystkie dostaly te uszy zupelnie bez powodu. Jak sie tego nie da naprawic to nie wiem, czy w ogole jest sens robic cos w ue5 bo jak sie to wywali w dalszej czesci projektu to wszystko strace.
@buzitozamalo: te dwie kreski ktore wychodza z kazdego modelu nie sa czescia modelu, znaczy nie byly bo teraz juz niestety sa. Nie wiem jak inaczej mam je nazwac. To jakis artefakt i dotyczy kazdego modelu w projekcie.
@Cumpelnastodwa: ja wróciłem do UE4 - większą stabilność, a piątce ciagle brakuje paru rzeczy. Na razie to głównie się nadaje do wizualizacji architektonicznych.
Zakładam, że problemem nie jest kod bo pewnie masz też jakieś BP bez kodu. Może w ustawieniach silnika coś się zmieniło? Spróbuj stworzyć nowy projekt albo otworzyć jakiś Epicowy. Jak tam będzie wszystko ok to porównaj ustawienia. Może tam jakaś opcja graficzna doszła która robi takie babole.
#unrealengine #ue5
źródło: comment_1654091622hZuN01JTm4cyRptl2k23bE.jpg
Pobierzźródło: comment_1654091813wfRku2wNy1wFosScUTbuRd.jpg
PobierzJak sie tego nie da naprawic to nie wiem, czy w ogole jest sens robic cos w ue5 bo jak sie to wywali w dalszej czesci projektu to wszystko strace.
Zakładam, że problemem nie jest kod bo pewnie masz też jakieś BP bez kodu. Może w ustawieniach silnika coś się zmieniło? Spróbuj stworzyć nowy projekt albo otworzyć jakiś Epicowy. Jak tam będzie wszystko ok to porównaj ustawienia. Może tam jakaś opcja graficzna doszła która robi takie babole.