Wpis z mikrobloga

#gry #kerbalspaceprogram

Przetestowałem sobie tą gierkę. Fajna nawet, odskocznia od rutynowych gier w rutynowych gatunkach. Ale niestety uważam, że na tym etapie zarzucona cena jest za wysoka. Z tego co zauważyłem kosztuje teraz 27 $ za wersję z grubsza, pre-alpha? Gra jest niestabilna, nie da się zmienić rozdzielczości, bo się zawiesza. Przy zmianie fullscreen-windowed też się zawiesza. Zawiesza się także przy odpaleniu gdy chcemy to ręcznie zmienić w pliku cfg. Wychodzenie z gry to też właściwie pasowałoby albo ctrl + alt + del i wymusić zamknięcie, albo od razu zresetować kompa, bo się zawiesi. Dziwne dźwiękowe trzaski co chwila i jakieś randomowe bugi sprawiające, że nam się np. spadochron nie otworzy i kapsuła #!$%@? w glebę. Ponadto zdarzają się randomowe skoki i lagi, pomimo raczej wystarczającego kompa.

Idea fajna, ale z całym szacunkiem blisko 90 zł za grę w tej fazie to chyba pomyłka.
  • 10
@Khaine: Jedyne do czego mogę się przyczepić to lagi przy większym skomplikowaniu rakiet, które na moim kompie skutecznie umożliwiają normalny start. Z lagami związane są też błędy w liczeniu fizyki. Nie wiem czy to brak optymalizacji czy po prostu tak duże rzeczywiste wymagania.
@programista_abc2: No po ustawieniu natywnej rozdziałki dla mojego monitora i fullscreena nie mogę już ustawień zmienić, żeby zawiechy nie było :D Nawet w pliku cfg jak się ma odpalić z nowymi ustawieniami, to się sypie.
Przetestowałem sobie tą gierkę. Fajna nawet, odskocznia od rutynowych gier w rutynowych gatunkach. Ale niestety uważam, że na tym etapie zarzucona cena jest za wysoka. Z tego co zauważyłem kosztuje teraz 27 $ za wersję z grubsza, pre-alpha? Gra jest niestabilna, nie da się zmienić rozdzielczości, bo się zawiesza. Przy zmianie fullscreen-windowed też się zawiesza. Zawiesza się także przy odpaleniu gdy chcemy to ręcznie zmienić w pliku cfg. Wychodzenie z gry to