Od zawsze w grach wkurzają mnie pojazdy i snajperzy, wkurza mnie jakby ich bezsensowna mechanika. Dlaczego snajper ściąga wszystko na strzała? Ma większy zasięg, jest ukryty i jeszcze wszystko bierze na jeden strzał zamiast na 2 lub 3. Dalej samoloty, dlaczego one sobie latają i chwile poczekają b---y się respną i można je w nieskończoność zrzucać dopóki cię nie zestrzelą? Dlaczego nie ma mechaniki że trzeba wrócić do bazy, chociażby żeby polatać chwilę nad terenem bazy żeby uzyskać nowe b---y? Czołgi podobnie, mogą strzelać w nieskończoność, dlaczego? Dlaczego nie ma mechaniki że ktoś musi tam uzupełniać amunicję albo czołg musiałby wrócić do bazy? A tak napierdzielają gdzie się da bo 3 sekundy przeładowania i kolejny nieskończony pocisk jest gotowy do wystrzelenia. Technicy często w grze nie mają po prostu co robić a mogliby donosić pociski do czołgu.
Dlaczego paczki z amunicją czy apteczki działają na każdego dookoła w nieskończoność? Czemu nie mają ani limitu pakietów ani nie ma limitu na takie zestawy? Można stawiać apteczki bez końca choć nie pojawiają się nowe a zastępuje poprzednią ale tak samo z zestawami amunicji a przecież mogłoby coś takiego być. Zazwyczaj i tak nie żyjecie tak długo żeby to wykorzystać do końca a na granaty i amunicję którą mamy przy sobie limity jednak mogą być.
Te mechaniki upłynniają rozgrywkę ale też przyczyniają się do dominacji jakiejś strony z lepszymi graczami albo pomniejszymi hackerami.
@SargonofAkkad: Jeśli trafisz headshota to oczywiście że zabijesz z każdej na jeden strzał xD Tyle ile gram w BF1 czy BFV to ani razu nie miałem w----a na snajpera bo zawsze albo ktoś go dojeżdżał albo ja go w rewanżu dojeżdżałem. Medyk to nie snajper. Jest podział na klasy więc naturalne że medyk nie może być dobry na każdym dystansie i w dodatku się jeszcze leczyć. Po to są klasy.
@RandomNetUser: z perspektywy strzelającego nie widać czy przeciwnicy są w pełni zdrowi czy widać? Ja w każdym razem tego nie wiem, ale jak widzę akcje strzał po strzale i każdy na strzał to myślę że raczej kilka osób dopiero co nie wyszła spod bombardowania. Choć masz rację że wszystkiego nie widać.
wkurza mnie jakby ich bezsensowna mechanika.
Dlaczego snajper ściąga wszystko na strzała? Ma większy zasięg, jest ukryty i jeszcze wszystko bierze na jeden strzał zamiast na 2 lub 3.
Dalej samoloty, dlaczego one sobie latają i chwile poczekają b---y się respną i można je w nieskończoność zrzucać dopóki cię nie zestrzelą? Dlaczego nie ma mechaniki że trzeba wrócić do bazy, chociażby żeby polatać chwilę nad terenem bazy żeby uzyskać nowe b---y?
Czołgi podobnie, mogą strzelać w nieskończoność, dlaczego? Dlaczego nie ma mechaniki że ktoś musi tam uzupełniać amunicję albo czołg musiałby wrócić do bazy? A tak napierdzielają gdzie się da bo 3 sekundy przeładowania i kolejny nieskończony pocisk jest gotowy do wystrzelenia. Technicy często w grze nie mają po prostu co robić a mogliby donosić pociski do czołgu.
Dlaczego paczki z amunicją czy apteczki działają na każdego dookoła w nieskończoność? Czemu nie mają ani limitu pakietów ani nie ma limitu na takie zestawy? Można stawiać apteczki bez końca choć nie pojawiają się nowe a zastępuje poprzednią ale tak samo z zestawami amunicji a przecież mogłoby coś takiego być. Zazwyczaj i tak nie żyjecie tak długo żeby to wykorzystać do końca a na granaty i amunicję którą mamy przy sobie limity jednak mogą być.
Te mechaniki upłynniają rozgrywkę ale też przyczyniają się do dominacji jakiejś strony z lepszymi graczami albo pomniejszymi hackerami.
#battlefield #przemyslenia
Tyle ile gram w BF1 czy BFV to ani razu nie miałem w----a na snajpera bo zawsze albo ktoś go dojeżdżał albo ja go w rewanżu dojeżdżałem.
Medyk to nie snajper. Jest podział na klasy więc naturalne że medyk nie może być dobry na każdym dystansie i w dodatku się jeszcze leczyć. Po to są klasy.