Wpis z mikrobloga

Mireczki 2 sprawy
Od wczoraj przybyło mi 55 obserwujacych
Także dzięki z góry za odzew
Nie wiem, czy to jest spowodowane moim ostatnim wpisem....
Albo podoba wam się co tu wypisuje, albo po prostu zbojkotowaliscie ignorantów, co mnie irytują. Tak czy inaczej dzięki

Kolejan sprawa
Jak wiemy miałem rację co do czipów, surowców z których produkuje się samochody(brak, albo taki popyt, że nie nadążają)
Skoro szef bmw mów, że chipów nie będzie do 2023 roku, to trzeba dodać jeszcze z rok
Przecież nie wystraszy akcjonariuszy, bo wtedy jeszcze bardzie firma ucierpi...
Także, skoro wiemy, że aut nie będzie przybywać, na pewno nie tyle na jakie jest zapotrzebaowanie( jest wielkie)

Także skoro nie przybywa nowych aut, to się eksploatuje te co są już w użytku i będzie sie je eksploatować
Jak wiemy, części się zużywają i potrzebują zostać naprawione, albo wymienione na nowe
Dlatego podaje tu Top firmy z używanymi częściami:
Bosch(nie ma w xtb) - jako jedyny z listy dzisiaj na plusie 1%
Visteon corp cfd-vc.us
Lear corp cfd-lea.us
Continental AG cfd-con.de
Magna international Inc cfd-mga.us

Dzisiaj te spółki, zaliczyły spadek o kilka procent, z tego co widzę na wykresie powinny jeszcze spaść
Także od razu jutro jak będzie na nich kolejny spadek od razu wbijam Long na te pozycje
To, nie porada inwestycyjna, mówię po prostu jakie podejmuje kroki

#gielda #inwestycje #pieniadze #finanse #samochody #ekonomia #akcje
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Byku_of_wall_street: oprócz tego możemy spodziewać się ciągle podwyżki cen ropy (zniesienie veta w UE i blokada importu) i destrukcji popytu na ropę. Wtedy zamienniki chyba nie będą potrzebne?
@spinel:
Będą potrzebne w większe ilośćci niż dotychczas, bo, bez względu na cenę ropy jakieś tam towary, usługi trzeba dostarczać
A auta stara się tylko starsze, skoro przez kolejne 2 lata nie będzie produkcji to trzeba będzie wymienić to co już jest wyeksploatowane

Każdy ma swoją wizję ja to widzę tak i w to wchodzę
Fajnie, że wyrażasz swoją opinię