Wpis z mikrobloga

@Luko: 190k to kosztuje nowa Toyota GR86 w tej lepszej wersji.
Alfa by mogła robić to co robiła kiedyś, czyli samochody o sportowych korzeniach. Tak jak był hajp na giulie GTA tak powinni iść tym tropem dalej. Ilu to ludzi nie wzdychało do renderów Giulii w wersji coupe, która pozostanie tylko niespełnionym marzeniem alfiarzy.
Alfa była już kimś w motorsporcie gdy inni dopiero zaczynali stawiać pierwsze kroki. Marka ma naprawdę fajną
co ty zestawiasz


@Tonari_Totoro: po prostu to jest to, czego mi brakuje w tej marce, a nie miałem namyśli jakiegoś porównania 1:1 mini suva z gt.
Wiem, że Alfa klepała kiedyś wszystko, od samolotów po autobusy, ale to auta sportowe były trzonem marki. Fajnie wyszło z Stelvio i Giulia Q oraz GTA - to było to, no ale w mojej ocenie za mao :)
@Aureilon: rozumiem o czym piszesz, zobacz jak wysoko poprzeczkę podniosła Giulia i Stelvio jeżeli chodzi o osiągi i przyjemność z prowadzenia, a tu bach Tonale które ma 130 koni w porywach 160 z napędem na przód, gdzie konkurencja np. Formentor wsadza silniki od 150 do 390 koni i napęd na 4 buty...
@Luko: No właśnie mimo, że tonale mial być suvem to miałem nadzieję, że wejdzie coś równie ciekawego a tu masz. Mogli by Q4 zrobić jako opcje chociaż - do takiego suva akurat to pasuje jak nic.