Wpis z mikrobloga

5 dni temu orange włączyło mi lejek na internet stacjonarny - zapomniałem zapłacić fakturę, norma. Opłaciłem ją od razu i jako, że zdarzało mi się to już wcześniej to zazwyczaj zdjęcie blokady trwało kilka godzin (oficjalnie mają na to 24 godziny). No niestety, nie tym razem, 5 dni i kilkanaście rozmów z różnymi konsultantami i zapewnień że problem zaraz zostanie rozwiązany i dalej nic. 5 dni gdzie nie moge sobie normalnie pracować bo szybciej mi zoom chodzi czy przegladanie stron na telefonie niż na internecie stacjonarnym. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Dopiero dziś miła Pani zasugerowała, że mogą oddać mi pieniądze za te dni, ale już podjąłem decyzję, że nasza przygoda dobiega końca.
#orange
  • 12
@cybulion: też miałeś może podobny problem? Bo widzę, że ich takie rzeczy nie obchodzą, jak się ma tysiące klientów to co to za różnica czy jeden lub dwóch odejdzie, przyjdą nowi przecież.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nasgaroth: mi nie umieli wyslac fvat na mail, przez 4 miesiace sie z nimi szarpalem. Wczesniej jakosc neta nagle spadla ale to poprostu zrezygnowalem z gownianych uslug i wzielem se z kablowki.
@nasgaroth: Skoro narzekasz na opoznienie moze trzeba bylo zaplacic od razu? Gdyby ci calkiem wylaczyli internet natychmiastowo przynajmniej od razu bys sie zorientowal :).
@cybulion: #!$%@? Orange a co z klientami ktorzy nie placa na czas? Pewnie jakbyscie nie dostali pensji od pracodawcy na czas tez byscie darli ryja jak tak moze byc, raport do PIPu i tak dalej.
@nasgaroth: Naprawiles blad po ponad 5 dniach nie od razu. Gdybys naprawil blad od razu mialbys dostep do internetu. Miales przeciez czas na zaplate rachunki, nie zrobiles tego w pierwszym terminie. Jak zmienisz operatora tez specjalnie nie zaplacisz na czas zeby sprawdzic czy bedziesz czekal przez swoja pomylke?
@krzywy_kanister: chłopie czytaj ze zrozumieniem. W momencie wprowadzenia lejka od razu opłaciłem zaległa fakturę. Orange wg. swojego regulaminu ma 24 godziny na odblokowanie usług w takim przypadku o czym również informowali mnie konsultanci. I dlaczego miałbym specjalnie komuś nie płacić za niewykonaną usługę, co to za argument? XDD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@krzywy_kanister: piszesz do mnie

@cybulion: #!$%@? Orange a co z klientami ktorzy nie placa na czas? Pewnie jakbyscie nie dostali pensji od pracodawcy na czas tez byscie darli ryja jak tak moze byc, raport do PIPu i tak dalej.


To ja ci odpowiadam ze im place na czas a oni podstawowej rzeczy jaka jest zafakturowanie i wyslanie na odpowiedni mail faktury nie potrafia zrobic. Koles, idz sie p*ol razem