Wpis z mikrobloga

Tor w Miami jest świetny. Wyjazd z pitlane'u do T2, a następnie wiele szybkich zakrętów otoczonych apartamentami gościnnymi i trybunami. Miejscami jest ciasno, a potem jest potężna tylna prosta, która zaczyna się wąsko i rozszerza w połowie drogi. Nawierzchnia toru może stanowić wyzwanie dla kilku samochodów w niektórych miejscach.


Źródło: Martin Brundle

Pierwsze 4 foteczki pokazujące o co chodzi Martinowi.

Spacer torem zakończony. Podoba mi się, jest wszystkiego po trochu. Bardzo dobry.


Główna prosta z zakrętami 1,2,3

T1: 90 KM/H (3)

T2: 145 (3)

T3: 205 (3)


Zakręty 4,5 i 6 . Zakręty o średniej i dużej prędkości kończące się długim lewym łukiem T7/T8.

T4: 265 (7)

T5: 235 (6)

T6: 205 (6)

T7: 130 (3)

T8: 120 (3)


Długa "prosta" od T8 do T11 z DRS od 64 m za T9. Prędkość maksymalna 330 km/h z opóźnieniem hamowania 4,2G.

T9: 285 (8)

T10: 295 (8)


Najpiękniejszy odcinek: T11/T16. Wolne zakręty. Podjazdy, zjazdy, ślepe zakręty, pod mostem i w pobliżu kibiców.

T11:90(3)

T12:95(3)

T13:140(3)

T14:75(3)

T15:80(3)

T16:90(3)


Długa 1,3-kilometrowa prosta z DRS i

Prędkość maksymalna 330 km/h. Punkt wyprzedzania w strefie hamowania T17. Następnie połączone zakręty do mety.

T17:70(3)

T18:140(3)

T19: 240(6)


Źródełko: Albert Fabrega

#f1gpmiami
#f1beforerace
#f1
źródło: comment_1651733487legibBFib0RLGBlsdmnzCe.jpg
  • 11