Aktywne Wpisy

wykop +123
Roczne podsumowanie aktywności 2024 – sprawdź już dziś! 🚀
Wykopowicze, rok 2024 obfitował w emocje, dyskusje i odkrycia na Wykopie – teraz nadszedł czas, aby podsumować Waszą aktywność! Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, które pokazuje, jak wyglądał Wasz wykopowy rok. Sprawdźcie, ile komentarzy napisaliście, jakie treści zebrały najwięcej plusów i który dzień był Waszym najbardziej aktywnym dniem!
Jak zobaczyć swoje podsumowanie?
To proste! Wystarczy, że klikniecie w baner, który znajdziecie w swoim profilu. Podsumowanie dostępne
Wykopowicze, rok 2024 obfitował w emocje, dyskusje i odkrycia na Wykopie – teraz nadszedł czas, aby podsumować Waszą aktywność! Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, które pokazuje, jak wyglądał Wasz wykopowy rok. Sprawdźcie, ile komentarzy napisaliście, jakie treści zebrały najwięcej plusów i który dzień był Waszym najbardziej aktywnym dniem!
Jak zobaczyć swoje podsumowanie?
To proste! Wystarczy, że klikniecie w baner, który znajdziecie w swoim profilu. Podsumowanie dostępne

źródło: Wykop (2)
Pobierz
thorgoth +1192
"Jeleśnia, zróbcie coś, nie mam hamowania!"
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie

źródło: GfG4hbfXkAA1Wtu
Pobierz
Tu nie wszystko będzie o tym. Wpis jest o problemie branży. Całej branży.
Naprawdę ciężko już zrozumieć co tam się dzieje w tym Psyonix, studio które oferowało support w kwestii implementacji fizyki dla innych deweloperów, do tego gra na PlayStation o idiotycznej nazwie Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars - twórca tej nazwy powinnien mieć dożywotni zakaz nazywania czegokolwiek.
Później ogromny sukces - Rocket League, po pierwszym roku na rynku wartość tytułu osiągnęła ponad 70 milionów dolarów.
Studio od samego startu Rocket League było jak dziecko we mgle niewiedząć co z tym fantem zrobić dalej.
Przyszedł czas na przejęcie studia przez Epic i pomysłów dalej nie widać.
To jest aż żenujące. Od lat content creatorzy mówią o tym żeby zaimplementować do gry cały Steam Workshop - technicznie jest to jak najbardziej wykonalne.
Implementacja do gry na innych platformach jak Steam czegoś na wzór BakkesMod zajęła raptem kilka lat ( ͡° ʖ̯ ͡°) na implementację Workshop już chyba nikt nie liczy a szkoda. Można by w ramach tych projektów organizować wyzwania, można by otworzyć dodatkowy sklep ze wsparciem dla twórców map i trybów rozgrywki. Nic z tego nie ma, aż się przypomina szalenie popularna swego czasu gra od studia Nadeo - TrackMania, gra bez pomysłu jak na siebie zarabiać ale z ogromną bazą wiernych graczy, przepotężną sceną content creatorów którzy tworzyli prawdziwe cuda w tej grze. TrackMania została zabita przez Ubisoft który przejął markę i studio za nią odpowiedzialne. Rocket League zabija same studio za nie odpowiedzialne, pojawienie się w grze Epic nic nie zmieniło oprócz podniesienia cen w sklepie gry.
Stworzenie gry która odniesie sukces jest trudne, często nawet zależy od dzieła przypadku. Jak widać sukces może też być przekleństwem bo przerasta studia którym się go udało osiągnąć.
To są realne problemy branży bo każdy chce zarabiać na grach usługach. Sam nie mam z tym problemu aby od czasu do czasu kupić kosmetyczny dodatek do gry w którą gram - serwery i ich utrzymanie kosztują ogromne pieniądze. Problem się zaczyna gdy gra się nie rozwija, ewentualne pay2win to zagrania obrzydliwe i godność nigdy nie pozwoli mi z nich skorzystać.
Microsoft a co za tym idzie Xbox ma swoje gry usługi i działa to bardzo spoko - bardzo popularne Sea of Thieves (miliony użytkowników na Steam) które jest grą usługą jest darmowe dla posiadaczy GamePass Ultimate ewentualne zakupy w grze są bez znaczenia, zakupy w sieciowym Halo to kosmetyka broni/pancerza itp - zero w tym pay2win, Forza Horizon oferuje kilka pojazdów premium ale te nie wygrają wyścigu jeśli sam nie potrafisz. Gier na Xboxa które są usługami online jest więcej, kto ma ten wie.
Sony ze swoją marką PlayStation nie ma gier usług. Przespali i to konkretnie. Chociaż są ludzie którzy porównują singleplayer Days Gone do coop State of Decay z jakiegoś powodu którego nie znam.
Bungie które się pokłóciło z Xboxem teraz będzie pomagać Sony w zarządzaniu grami usługami.
Mam nadzieję że jesteście szczęśliwi jako posiadacze ps5.
Ja biedny chłopak jestem, XSX z gamepassem i switch do kolekcji.
A na PS5 gry usługi, zapowiedziane 10 tytułów, będzie planować Bungie od Destiny.
Wszystko co pisze to moje przemyślenia. Mogę się mylić. I nie ponoszę żadnej konsekwencji.
#rocketleague #trackmania #xbox #gry #ps4 #ps5 #mamwaswdupie
@woda_saguaro: Aktualnie Trackmania ma się lepiej niż kiedykolwiek.
Chyba nie pamiętasz jaką potęgą w arcade racing była TrackMania z serwerami po 250 graczy gdzie były kolejki. Później przyszedł Ubisoft.
Pamiętasz jak ich karano? Dwa wyścigi i potem obserwator przez 5 minut. Spoko opcja.
Jest cała masa graczy który mają w dupie mody i wolą vanilla. Gdy gra się nudzi to szukają innej a nie kolejnej dawki tego samego.
@woda_saguaro: https://www.rocketleague.com/support-a-creator/
Wsparcie dla steam workshopu jako takie bylo dawno temu, teraz za epica to nawet nie ma co o tym marzyc, zwlaszcza ze gra nie jest juz sprzedawana na steam.
sam epic od lat nie potrafi zrobic koszyka w swoim sklepie a zostaja