Wpis z mikrobloga

przetestuj sobie kałdi S3 - po rabatach w podobnej cenie do Cupry, a prowadzenie to miazga


@finch88: może jak na VAGa, ale to nadal MQB, któe wyjeżdża przodem z zakrętu.
  • Odpowiedz
@Desparos:
Cupra Leon - najbardziej daily auto z tych wymienionych tj największy kompromis komfortu ze sportem.

I30N - (mój ci on ;)) Najlepszy kompromis sportu z komfortem tzn jest twardszy, ale w wersji z automatem ma wszystko czego potrzebujesz na codzień. Nad pozostałymi góruje (i to znacznie) dźwiękiem i gwarancją torową. Minusy to design wnętrza bez polotu, brak najnowszych bajerów i brak prestiżu marki.

Type R - nie ma starego, nowy
  • Odpowiedz
@Desparos: Ostatnio miałem ten sam problem, rozważałem bardzo mocno i30n. Przez przypadek zaszedłem do Cupry i powiem Ci, że Leon wybił mi pomysł z głowy. Dużo lepsze wykonanie, więcej miejsca z tyłu i dopracowanie szczegółów bardzo mi przypadło do gustu. Z minusów to nudne kolory nadwozia i długi okres oczekiwania na nowego (czekam jak dziecko na święta, odbiór w październiku). Jeśli szukasz bardziej cywilizowanego, wygodnego samochodu który świetnie się prowadzi to
  • Odpowiedz
aka przewaga jest i30 n performance nad Leonem Cupra. Cena ta sama. Cupra 300KM, n30p chyba 280? Dodatkowo cupra ma napęd 4x4 a n30p tylko na przód


@balbezaur: Cupra z 4x4 to po pierwsze kombi, a po drugie 4x4. Przy tej mocy dobre 4x4 niewiele daje przy dynamicznej jedzie, a cupra ma jeszcze zwykłego haldexa, który w ogóle jest porażką.

i30N jest po prostu bardziej sportowe i przez to szybsze. Cupra
  • Odpowiedz
@flumfy: Cupra jest właśnie takim wygodny dupowozem z najnowszymi bajerami. Dla większości ludzi całkowicie wystarcza. Jesli jednak chcesz mieć prawdziwie sportowego hot hatcha to tylko i30N( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Desparos: Robilam jazdy testowe wszystkimi tymi autami i Fiesta i szczerze chyba bym wziela Fieste / Focusa albo i30N. Civic jest jak czolg. Mija sie kompletnie z zamyslem malego zwinnego autka.
  • Odpowiedz