Wpis z mikrobloga

#excel

Jakiej funkcji użyć, żeby zsumować wydatki dla danej kategorii w zależności od daty? Np mam kategorie żywność i opłaty. Chciałbym podsumować wydatki w tych 2 kategoriach dla kwietnia 2021 i kwietnia 2022.
  • 9
  • Odpowiedz
Mam z tym problem, bo nie uzyskuję takiego wyniku jak chcę.


@Fox_de_Clermont: to pora pokazać jakie są dane wejściowe, jaką formułę użyłeś i czemu wynik jest błędny. Wskazówka jest dobra, coś robisz źle, tylko nie wiadomo co.
  • Odpowiedz
@brak_nicku: Kolumna A zawiera datę. Kolumna B zawiera rodzaj transakcji (wydatek/przychód), kolumna C zawiera konto, kolumna D kategorię, E podkategorię, F notatkę i G kwotę. Potrzebuję formuły która zsumuje kwotę z kolumny G dla konkretnej kategorii z kolumny D w konkretnym zakresie dat z kolumny A (np 01.04.2022-30.04.2022). Siedzę na tym już 2h i oglądam różne poradniki. Jakbyś wiedział jak ułożyć formułę, to będę bardzo wdzięczny. :)
  • Odpowiedz