Wpis z mikrobloga

@Atomus: @Ignite
ale wiele torow jest za waskich a wywalenie, a wywalenie mgu-h nie zmnieszy masy bo zwieksza mgu-k i baterie. Musza skrocic bolid i go zmniejszyc chocby troche. Ktos pod filmem na kanale ,the race" pisal ze mozna je skrocic o 20 cm bez szkody dla bezpieczenstwa. No i opony chudsze by mniej bylo rozprysku w deszczu i dalo sie jechać. Moze powrot kontroli trakcji i byla by walka jak
@Atomus: Niekoniecznie. Np. w MotoGP jest kontrola trakcji i są różne motocykle. W Moto2 nie ma kontroli trakcji, a motocykle są w większości takie same (są identyczne silniki, tylko niektóre mają inne ramy). W większości wyścigów MotoGP jest znacznie ciekawsze do oglądania.
Elektroniką można zatuszować problemy samochodu czy kierowcy, dzięki czemu stawka może się ścisnąć.
@Ignite: chodzi o to że takie auto nawet w przypadku błędów będzie ratowało i nie będzie tak ciekawych wydarzeń na torze. Nie ma co porównywać kwestii tego systemu w motocyklach i F1 bo to zupełnie różne światy.