Aktywne Wpisy
yosemitesam +563
#rosja #ukraina #wojna #ruskapropaganda
Rosjanie znaleźli dziesiątki dokumentów zabitych polskich najemników xd Jeden z nich nazywa się Kia Sorento...
https://twitter.com/leandroOnX/status/1823254175469195421
Rosjanie znaleźli dziesiątki dokumentów zabitych polskich najemników xd Jeden z nich nazywa się Kia Sorento...
https://twitter.com/leandroOnX/status/1823254175469195421
TrudnyMinus +6
Żeby podnieść poziom trudności: Nie interesują mnie hamulce tarczowe, wysoki stożek, rama aero i waga powyżej 7,2kg
#rower
prawie spelnia Twoje warunki ;p
https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-edr-920-cf-ultegra/_/R-p-305451
waży 7.28 :p
a tak serio, to na 25mm oponach nie przeniesiesz siły hamowania tarczówek, masz dodatkową obracającą się masę na kole, brzęczy to cały czas i jest droższe w eksploatacji i serwisie. Aero z kolei nie działa dla amatorów nieliczących sekund, a stożki są niebezpieczne przy wietrze w górach
@kinollos: xD
Waga 7kg vs 8kg nie robi żadnej różnicy na podjazdach.
Opony 25C są gorsze niż 28C
Hamować trzeba umieć, niezależnie czy to tarcze, czy przestarzałe szczęki.
Szkoda mi czasu na Twoje ignoranckie podejscie.
https://www.specialized.com/pl/pl/allez-sprint-comp-disc/p/184442?color=293161-184442
Nie wiem czy jest sens mając tak mocno sprecyzowane wymagania szukać pomocy publicznie. Przecież brandy rowerowe nie wychodzą co dwa dni, najwięksi producenci maja swoje modele od lat, nie jest ich wcale jakoś strasznie dużo. Porównujesz i szukasz najbliższego
@kinollos: Jak tak idziesz w detale to powierzchnia hamująca, która dodatkowo waży jest bardziej odsunięta od osi obrotu niż tarcze. Zresztą masa rotująca to mit, jeździsz kryteria, że ma to aż takie znaczenie?
A, no i do obręczówek w góry nie wkładałbym dętek TPU, albo latexowych, więc tu też dodatkowa waga i opory. Dalej chcesz się spierać i liczyć każdy gram masy rotującej?
W takim budżecie nie lepiej sobie złożyć coś lekkiego? Powymieniałeś w wymaganiach tak naprawdę pierdoł a zapomniałeś o najważniejszym, czyli geometrii. Ten Van Rysel przykładowo ma dość duzy reach i stack. Ja bym na Twoim miejscu szukał i składał dobrego, sprawdzonego chińczyka, w takim budżecie jak poszukasz to i na Di2 złożysz, mechaniczne R8000 jest
Dzięki za uwagi. Analizowałem sobie za i przeciw tarczom. Mnie akurat się upodobała jazda pod góry i potem zachowawcze zjazdy (chociaż czasem 80km/h pęknie). Nigdy mi nie brakło hamulca i być może nauczyłem się nimi modulować dość dobrze. Po prostu do mojego stylu jazdy tarcze nie są potrzebne. Nie jeżdże też szosą w niepogodę. Wtedy wsiadam na
Dla amatora tarcze to jest wydatek bez żadnego zysku, a z samymi problemami. To jest fakt. Zobaczysz, że jak zaraz wejdą do użytku opuszczane sztyce w szosach albo ten system spuszczania/nabijania powietrza
@Ogau: głupszego argumentu dawno nie słyszałem :D ale spróbuję się dostosować. Możesz doprecyzowac? Na tarczach nikogo? Czy na tarczach i szczękach? ;)
A co jak Cię złapie deszcz w trakcie? Wtedy też tak samo hamują? A jak masz lekkie karbonowe obręcze?
@kinollos: pisze, że tarcze bez sensu a zwraca uwagę, żeby rower ważył 7,2kg i miał ultegrę. Jaka jest różnica między rowerami ważącymi 7 i 8kg? Czy w ślepej próbie ktoś jest w