Wpis z mikrobloga

@Amasugiru: #!$%@? funkcja związana z ładowaniem potworków w kliencie, na battle itp, chyba to samo co wywalało błąd "updateOrCreateCreatureFromProtobuf: no creature with id XXX found" w logach klienta. Robiłem nad tym badania ale sam bym w życiu nie doszedł o co dokładnie chodzi, tym bardziej, że nie miałem sposobu na 100% wywołanie buga, oni to na 81k potworów testowali xD A trop, że to może być wokół tej funkcji był po
  • Odpowiedz
@Geron: Czyli trop, że crashowało w momencie pojawiania się potworów w "zasięgu" klienta był dość dobry.

Kolejna edycja już na tym brazolskim będzie? Obecne game-chaning bugi nie są tam obecne?
  • Odpowiedz
@Amasugiru: zostane raczej przy mieszaniu silnikow, ale jeśli tego skosa naprawili, to mniej mnie do czystego tfs ciągnie
@Kolczaneiro: na razie nie, najpierw będę musiał wrócić do tego hobbistycznie i zupdejtować wersję, połatać to co teraz było #!$%@?, dodać trochę kontentu itd, wtedy może jakiś test server albo fun edycja, przewiduję na to 4-8mies XD
  • Odpowiedz
@Geron: imo dodawanie contentu w postaci mapy która jest przeznaczona jakby było stałe 1k osób online na serwie kiedy gra 50 osób trochę mija się z celem xD
  • Odpowiedz
@Hekun: no sam jestem bardziej za poprawianiem obecnych miejscówek jak dodawaniem nowych, ale bardziej chodzi o questy na itemki z nowszych wersji itp (wykorzystując często aktualne lokacje). A odpalanie kolejnych edycji bez takich update szybko się wszystkim nudzi
  • Odpowiedz