Wpis z mikrobloga

Wróciłem na tag napisać tylko to: xDDDDDDDDDDDD przypominam że 14 mln jest z samych preorderów i mega hypu, a estymacje wynosiły z 60+ mln kopii do 2024 xD A tu po premierze widząc w jakim stanie ta gra jest, ludzie kupili tylko dodatkowe 4 mln sztuk xD To chyba precedens w historii branży, żeby produkt sprzedał tak się żałośnie po premierze względem sprzedaży przedpremierowej
#cyberpunk2077
Pobierz stefan8800 - Wróciłem na tag napisać tylko to: xDDDDDDDDDDDD przypominam że 14 mln je...
źródło: comment_16499605173JWPXSg57erpOOTYWKzIY4.jpg
  • 28
@tarkaz: Miał premierę 10 grudnia, w sprzedaży był od 2019 roku, sprzedaż z pre-orderów to 45% z ich sprzedaży. Na PS Store był do 18 grudnia i to był i tak najgorętszy okres sprzedażowy na każdej platformie, później sprzedaż spadała i także na każdej platformie. W ciągu pierwszego tygodnia od premiery sprzedało się 13 milionów kopii.
Z resztą mylisz przyczynę ze skutkiem, zakładasz że jakby nie wycofali Cyberpunka z PS Store
@Tasde: weź mu nie tłumacz, on ci powie że ważne że się zwróciło XD a prawda jest taka że oczekiwania były po prostu wyższe i o tym jest cały czas mowa. Nie po #!$%@? miliard złotych by sprzedać w trzy lata 20 mln kopii. I podejście CDPRED do crapa potwierdza że ten projekt jest rozczarowaniem i nie warto przeznaczać na niego całej mocy studia. Będą doić Wiedźmina.
@Wormditt: Ale ja wiem, szacowali 20 milionów na premierę, potem szacunki niedługo przed premierą spadły na 15 milionów a sprzedali tylko 13. Potem mieli do końca 2021 sprzedać 30 milionów a tu mamy już 2022 a oni do 20 nawet nie dobili. Cyberpunk im się zwrócił, nawet sporo zarobili ale tak duże firmy mają też dużą bezwładność i ich zarządzanie opiera się o plany długoterminowe na podstawie analiz a jeżeli z
@Tasde: post OP tyczy się sprzedaży po premierze, nie wiem czego nie rozumiesz w tym, że do poparcia swojej tezy o słabej sprzedaży, nie wspomniał np. o tym, że ps store przez pół roku wstrzymywało sprzedaż ¯\_(ツ)_/¯ umniejszasz rolę sony na rynku konsol, tymczasem faktem jest, że ich sprzedaż w 2021 stanowiła niemal połowę sprzedaży ogółem, druga połowa podzielona jest między nintendo i microsoft, a co do pecetów tam steam ma
Skończ już się kompromitować


@Wormditt: zakładając, że cena gry na premierze wynosiła 269zł policz sobie ile milionów sztuk potrzebowali, żeby ten "1,2 billion zlotys" się zwrócił ( ͡° ͜ʖ ͡°) później zwróć uwagę ile sprzedano w momencie premiery, a następnie sam sobie odpowiedz czy te 4-5mln szt. sprzedanych po premierze pomimo półrocznej blokady na ps storze, to jest taki żałosny wynik jak OP twierdzi ¯\_(ツ)_/¯