Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki. Być może ktoś z Was będzie w stanie mi doradzić.
Na lotnisku w Balicach w punkcie iMed24 robiłem test PCR na COVID-19 za 320 zł.
Kolejnego dnia otrzymałem telefon z informacją, że próbka została nieprawidłowo pobrana, w związku z czym nie ma możliwości przeprowadzenia analizy. Nie byłem w stanie podjechać do punktu, więc poprosiłem o zwrot kosztów. Pani mnie poinformowała, abym się kontaktował z Diagnostyką (https://diag.pl/pacjent/kontakt/), ponieważ oni są odpowiedzialni za analizę.
Po rozmowie z konsultantką z Diagnostyki, zostałem poinformowany, że za analizę tak naprawdę odpowiada firma Comarch Healthcare i abym kontaktował się z nimi. Niestety nie odpisują oni na e-maile ani nie odbierają mojego telefonu.
Co robić? Prosić o pomoc Rzecznika Praw Konsumenta, czy próbować dalej dzwonić/pisać do Comarch Healthcare?

#prawo #covid19 #comarch
  • 3
@bubool: a masz jakąś umowę, paragon, cokolwiek? Dobijasz się do tych, z którym zawarłeś umowę. Jak Comarch jest podwykonawcą to Cię to nie interesuje - niech zwrócą hajs, a później niech Comarch im zwraca hajs ¯\_(ツ)_/¯