Wpis z mikrobloga

#allegro #prawnik #sadownictwo

Siema Mirki i Mirabelki, to co się przed chwilą #!$%@?ło to ja nawet nie XDDDD
Zamówiłem jakoś chyba w zeszłym tygodniu szkło do telefonu, a że cena taka sama jak z jakimś gównocasem to biorę. Towar przyszedł ale to na czym głównie mi zależało (czyli szkło) było porysowane. Myślałem że było to na tej folii ochronnej wiec olałem sprawę i nakleiłem, okazało się że jednak jest to na szkle. Napisałem do sprzedającego że no słuchaj mordo, szkiełko porysowane więc jak to możemy załatwić. On że chce zdjęcia. No pewka, zrozumiałem tylko jest tutaj mały problem, jestem kierowcą i będę za 3 tygodnie w domu XD Po kilku dniach suchych wiadomości od sprzedającego, wystawiłem negatywy, zdjęcia niżej. O HURR DURR 3 minuty nie minęło i chłop do mnie wydzwaniał z 30 razy. Ale że akurat na rozładunku byłem to wyjebka, potem pauzę kręciłem to se chciałem odpocząć. Oddzwaniam a typ do mnie z bomby: TAKICH JAK TY TO JA W SĄDZIE ZAŁATWIĘ ZA ZNIEWAŻENIE. Coś tam se #!$%@?ł poobrażał to się rozłączyłem xD Podesłałem mu zdjecia szkła bo mi ziomek na rampie udostępnił telefon, to chłop stwierdził że szkło jest naklejone na jakimś iphone i elo xD

Tak pół żartem pół serio, czy jakikolwiek sąd będzie brał pod uwagę komentarz na allegro, za "znieważenie"? XD Osobiście napisałem swoje odczucia w stosunku co do sklepu (a raczej jego kontaktu) i towaru który otrzymałem. Powiem szczerze że często zamawiam z allegro ale taką sytuację mam po raz pierwszy. W sumie przez 11 lat na allegro po raz pierwszy wystawiłem negatywa. Zawsze sprzedający pełna kulturka, coś #!$%@? to dosyłali drugi produkt jeszcze z przeprosinami. Jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błedy. Ale tutaj chłop odklejkę chyba zaliczył.
Bartekfk - #allegro #prawnik #sadownictwo

Siema Mirki i Mirabelki, to co się przed...

źródło: comment_1648747105Ll5FqR9eO9VgwCXUOo031n.jpg

Pobierz
  • 22