Wpis z mikrobloga

W końcu ukończyłem tą kampanie zajęło to ponad 35 godzin, na poziomie trudności Trudny/Trudny. Chciałem na bardzo trudny od razu ale niestety tyle #!$%@?ących mechanik szybko zmusiło mnie do zmiany na łatwiejszy. Cóż kampania królestw chaosu to najgorsza kampania w historii gier Total war, tyle #!$%@?ących mechanik w postaci #!$%@? portali i wyścigu po duszę jeszcze nie widziałem, żadnych nagród za to nie ma tylko non stop kary dla gracza a nawet po ukończeniu tego głównego wątku portale dalej się aktywują co ileś tur xD Naprawdę nie wiem kto to wymyślił i nie wiem jak to mogło przejść fazę jakichkolwiek testów, gorszej mechaniki kampanii nie dało się zrobić. Stan techniczny może nie był tak zły jak Rome 2 w dniu premiery ale najlepszy też nie był, gra #!$%@? szczególnie po patchu 1.02 a optymalizacja na mapie kampanii leży w bitwach za to jakoś ujdzie. AI praktycznie w ogóle nie reaguje na portale często czeka aż wyjdą z nich armie i zdewastują ich miasta szczególnie pomniejsze frakcje. I patrząc na stare frakcje sterowane przez AI miałem wrażenie że gra powstałą na podstawie jakiegoś starego builda WH2 i wielu dodanych tam w patcha poprawek nie ma. Ogólnie chciałem Kataj spojrzeć ale do póki nie naprawią tej #!$%@? mechaniki nie zamierzam wracać. Ogólnie obecnie nie polecam kupować lepiej poczekać aż dodadzą wielką kampanie.

#totalwar #warhammer
Zuben - W końcu ukończyłem tą kampanie zajęło to ponad 35 godzin, na poziomie trudnoś...

źródło: comment_1647975647A6iJUaIz5a2DxTnonwRaab.jpg

Pobierz
  • 12
miałem wrażenie że gra powstałą na podstawie jakiegoś starego builda WH2 i wielu dodanych tam w patcha poprawek nie ma


@Zuben: ale to jest fakt xD wielokrotnie potwierdzony xD nawet na reddicie wykminili jaka to jest wersja wh2 na której bazuje wh3 xD
-Jest wiele spelli sprzed ich nerfów np. ten z magii cieni, który kiedyś był OP, potem go znerfili i teraz w WH3 jest w wersji sprzed nerfa
-Traity
Nie wiem ile w tym prawdy, ale widziałem komentarze, że WH3 powstał na bazie kodu WH2 sprzed 2 lat.


@becyklon: 100% xD to najbardziej widać po traitach bohaterów. W WH2 były do dupy, prawie nic nie dawały i w którejś aktualizacji je mocno zbuffowali. W WH3 są dalej te gówniane traity sprzed tej aktualizacji xD parę spelli jest sprzed nerfów (głównie ten wiatr z magii cieni, nie pamiętam jak się nazywał).
-Traity bohaterów. W WH2 ludzie narzekali, że są do dupy i nic nie warte. Zbuffowali je znacząco. W WH3 są te stare, gówniane traity xD

-Tech tree i talenty są robione w starym stylu, gdzie wiele jest gównowartych albo nawet nic nie wartych

Widać, że się nie dogadali i ekipa aktualizująca WH2 poszła w zupełnie innym kierunku niż ekipa robiąca WH3


@marv0oo: No to jest śmieszne że ta gra jest jednym
@Zuben: ta, teraz po patchu 1.1 będą musieli naprawiać większość syfnych technologii i talentów z czerwonej linii ktore są useless xD
Najbardziej #!$%@? to są technologie Kislevu u Borisa. On ma zablokowane połowę technologii, bo te wymagają posiadania dużych miast kislevu, a Boris zaczyna w zupełnie innej części mapy xD
Albo Cathaiu które ulepszają porty. A Cathai nie ma ŻADNEGO portu w WH3 xD