Aktualnie pracuje nad taką o to gierką. Połączenie Rick Dangerous i Dizziego. Graficznie chyba bardziej tej grze w stronę Amigi niż C-64 ale mi osobiście podoba się taka lekka pixeloza. W kometrzach wiecej screenów.
@Fat_Mo: rady na przyszłość, trzymaj "spójnie styl graficzny", np. interfejs powinien mieć takiej samej wielkości rodzielczość co reszta grafiki, czyli piksele na ekranie mają być takiej samej wielkości wszędzie i bez wyjątków ( ͡°͜ʖ͡°) Upominam bo widzę że sporo osób robiących gry w Unity nie zwraca na to uwagi, a to na prawdę bardzo poprawia odbiór gry. Poza tym zaktualizuj to Unity bo to
@Neverius: Interfejs jest jeszcze do poprawy, właśnei ze względu na to o czym piszesz. Co do wersji Unity, działa na linuxie i to na dość leciwym sprzęcie i nie wszystkie wersje unity działają mi tak jak bym tego chciał :) Jak coś będę wołał. Prawdopodbnie wypuszczę demko na steamie aby przed zakupem każdy mógł sobie ograć.
Graficznie chyba bardziej tej grze w stronę Amigi niż C-64 ale mi osobiście podoba się taka lekka pixeloza.
W kometrzach wiecej screenów.
#gamdev #unity3d #gry #tworczoscwlasna #retrogaming
Jak coś będę wołał. Prawdopodbnie wypuszczę demko na steamie aby przed zakupem każdy mógł sobie ograć.