Aktywne Wpisy
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam 29 lat. Nie szukałam nikogo na siłę bo też nie czułam takiej potrzeby. Z przypadku wyszło, że poznałam obecnego chłopaka. Od około roku jesteśmy razem i jest ok. On ma 35 lat.
Pojawił się już pierwszy większy problem. Zaczął coś mówić o dziecku. Wcześniej stanowisko mieliśmy takie samo tzn lubimy swoje życie i nie chcemy go skrajnie utrudniać. Dla mnie ten pomysł jest szalony. Nie mam mieszkania, może
Mam 29 lat. Nie szukałam nikogo na siłę bo też nie czułam takiej potrzeby. Z przypadku wyszło, że poznałam obecnego chłopaka. Od około roku jesteśmy razem i jest ok. On ma 35 lat.
Pojawił się już pierwszy większy problem. Zaczął coś mówić o dziecku. Wcześniej stanowisko mieliśmy takie samo tzn lubimy swoje życie i nie chcemy go skrajnie utrudniać. Dla mnie ten pomysł jest szalony. Nie mam mieszkania, może
T_C_D +296
![TCD - Współczesna Europa to cyrk, matki z dziećmi mają brody.
#bekazlewactwa #imigr...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/08b4b52162fe788943e289804755e24ef4dee0a63c56b4ac1c05357d7937fec4,w150.png)
źródło: 31213123123
Pobierz
Opel Astra
Ford Focus
Skoda Rapid
Coś innego z tej klasy?
#motoryzacja #samochody
Brałbym Skodę, tylko nie z TSI z tej epoki. Dobre TSI weszły do Skody dopiero wraz z EA888 gen.3 więc tylko do modeli wprowadzonych po ~2015 roku.
Z pierwszej ręki wiedzy nie mam ale gdybym miał polecić coś trwałego to tylko 1.6 MPI z tej epoki o ile 90KM Ci nie straszne. Nie dlatego, że doładowana benzyna to szrot w ogóle, tylko dlatego, że TSI tej epoki są wyjątkowo nieudane - problemy z nagarem, źle zaprojektowane pierścienie tłokowe prowadzące do ogromnego zużycia oleju i kilka drobniejszych pierdół. Od trzeciej generacji wzięli się w garść i poprawili "na
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-rapid-1-2-151-tys-km-ID6EwNjc.html
Najlepiej zweryfikować kod silnika, bo w tym roku montowali zarówno z tragicznej rodziny EA111 (kody CBZA, CBZB, CBZC) jak i poprawionej EA211 (CJZC ,CJZD). Tej pierwszej bym kijem nie ruszył, tą drugą jak jest w dobrym stanie można brać. Nie jest to wzór niezawodności ale nie ma jakichś większych wpadek.
W ogłoszeniu gość podał 90KM, więc to albo stary CBZA/CBZC albo nowy CJZC i tak na odległość bez chociażby zdjęcia
źródło: comment_1646944286qRyZZQS0Ocykmvn9Lhg7nf.jpg
PobierzZ tego co mi wiadomo w Rapidzie były tylko TSI EA111 i EA211, pierwszy na łańcuchu (który pracuje w oleju) i drugi na klasycznym pasku. Może ktoś chce wcisnąć ten gorszy z rozrządem na łańcuchu przez takie rozmywanie prawdy? Może też faktycznie taki wynalazek występował przez jakiś czas. Najlepiej zapytać konkretnie o kod silnika, powinien być na naklejce pod wykładziną bagażnika. Z kodem będzie wszystko wiadomo.
źródło: comment_1647005386TRFWgHLldOc5mIzIYRnmOO.jpg
Pobierz@mentari:
Nie brałbym pod uwagę z samego urazu do trzycylindrowych silników i ich kultury pracy (a raczej jej braku). Z MPI to jak już 1.6 (CLSA) ale teraz dopiero patrzę, że on był bardziej popularny w Fabii a w Rapidzie praktycznie nie występuje (jest jedno ogłoszenie na olx).