Aktywne Wpisy
PsiPatrolek +1471
Mierze się z depresja od 16 lat. Przez ostatnie dwa lata zrobiłem w końcu remont w mieszkaniu,prawko,kwity na wózki i zadbałem o zęby. Od tego roku ograniczyłem dżemki w ciągu dnia a od kilku dni zacząłem nawet biegać...i nie wiem czy to od tego biegania ale zaczynam czuć się dobrze na codzień.
Ogólnie do biegania dorzuciłem jeszcze siłownię tak by cały tydzień zapełnić aktywnością fizyczna i jest mega.
Tak tylko się chwale
Ogólnie do biegania dorzuciłem jeszcze siłownię tak by cały tydzień zapełnić aktywnością fizyczna i jest mega.
Tak tylko się chwale
Sweet-Jesus +903
Wiecie co to jest? To skład zużytego paliwa jądrowego powstałego przez ponad 20 lat pracy dwóch reaktorów RBMK-1500 w Ignalińskiej Elektrowni Jądrowej. A właściwie jest to 2/3 całości, ale i tak wszystko to zajmuje powierzchnię niedużego marketu.
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego
Opel Astra
Ford Focus
Skoda Rapid
Coś innego z tej klasy?
#motoryzacja #samochody
Brałbym Skodę, tylko nie z TSI z tej epoki. Dobre TSI weszły do Skody dopiero wraz z EA888 gen.3 więc tylko do modeli wprowadzonych po ~2015 roku.
Z pierwszej ręki wiedzy nie mam ale gdybym miał polecić coś trwałego to tylko 1.6 MPI z tej epoki o ile 90KM Ci nie straszne. Nie dlatego, że doładowana benzyna to szrot w ogóle, tylko dlatego, że TSI tej epoki są wyjątkowo nieudane - problemy z nagarem, źle zaprojektowane pierścienie tłokowe prowadzące do ogromnego zużycia oleju i kilka drobniejszych pierdół. Od trzeciej generacji wzięli się w garść i poprawili "na
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-rapid-1-2-151-tys-km-ID6EwNjc.html
Najlepiej zweryfikować kod silnika, bo w tym roku montowali zarówno z tragicznej rodziny EA111 (kody CBZA, CBZB, CBZC) jak i poprawionej EA211 (CJZC ,CJZD). Tej pierwszej bym kijem nie ruszył, tą drugą jak jest w dobrym stanie można brać. Nie jest to wzór niezawodności ale nie ma jakichś większych wpadek.
W ogłoszeniu gość podał 90KM, więc to albo stary CBZA/CBZC albo nowy CJZC i tak na odległość bez chociażby zdjęcia
Z tego co mi wiadomo w Rapidzie były tylko TSI EA111 i EA211, pierwszy na łańcuchu (który pracuje w oleju) i drugi na klasycznym pasku. Może ktoś chce wcisnąć ten gorszy z rozrządem na łańcuchu przez takie rozmywanie prawdy? Może też faktycznie taki wynalazek występował przez jakiś czas. Najlepiej zapytać konkretnie o kod silnika, powinien być na naklejce pod wykładziną bagażnika. Z kodem będzie wszystko wiadomo.
@mentari:
Nie brałbym pod uwagę z samego urazu do trzycylindrowych silników i ich kultury pracy (a raczej jej braku). Z MPI to jak już 1.6 (CLSA) ale teraz dopiero patrzę, że on był bardziej popularny w Fabii a w Rapidzie praktycznie nie występuje (jest jedno ogłoszenie na olx).