Wpis z mikrobloga

@mentari:
Z pierwszej ręki wiedzy nie mam ale gdybym miał polecić coś trwałego to tylko 1.6 MPI z tej epoki o ile 90KM Ci nie straszne. Nie dlatego, że doładowana benzyna to szrot w ogóle, tylko dlatego, że TSI tej epoki są wyjątkowo nieudane - problemy z nagarem, źle zaprojektowane pierścienie tłokowe prowadzące do ogromnego zużycia oleju i kilka drobniejszych pierdół. Od trzeciej generacji wzięli się w garść i poprawili "na
@mentari:
Najlepiej zweryfikować kod silnika, bo w tym roku montowali zarówno z tragicznej rodziny EA111 (kody CBZA, CBZB, CBZC) jak i poprawionej EA211 (CJZC ,CJZD). Tej pierwszej bym kijem nie ruszył, tą drugą jak jest w dobrym stanie można brać. Nie jest to wzór niezawodności ale nie ma jakichś większych wpadek.

W ogłoszeniu gość podał 90KM, więc to albo stary CBZA/CBZC albo nowy CJZC i tak na odległość bez chociażby zdjęcia
smk666 - @mentari: 
Najlepiej zweryfikować kod silnika, bo w tym roku montowali zaró...

źródło: comment_1646944286qRyZZQS0Ocykmvn9Lhg7nf.jpg

Pobierz
@mentari:
Z tego co mi wiadomo w Rapidzie były tylko TSI EA111 i EA211, pierwszy na łańcuchu (który pracuje w oleju) i drugi na klasycznym pasku. Może ktoś chce wcisnąć ten gorszy z rozrządem na łańcuchu przez takie rozmywanie prawdy? Może też faktycznie taki wynalazek występował przez jakiś czas. Najlepiej zapytać konkretnie o kod silnika, powinien być na naklejce pod wykładziną bagażnika. Z kodem będzie wszystko wiadomo.
smk666 - @mentari: 
Z tego co mi wiadomo w Rapidzie były tylko TSI EA111 i EA211, pi...

źródło: comment_1647005386TRFWgHLldOc5mIzIYRnmOO.jpg

Pobierz
CGPC


@mentari:
Nie brałbym pod uwagę z samego urazu do trzycylindrowych silników i ich kultury pracy (a raczej jej braku). Z MPI to jak już 1.6 (CLSA) ale teraz dopiero patrzę, że on był bardziej popularny w Fabii a w Rapidzie praktycznie nie występuje (jest jedno ogłoszenie na olx).