Wpis z mikrobloga

@NewBlueSky: A jak serwery? Zapełnione graczami? Zastanawiałem się czy powrócić do taern ;) ale mam macOS i chyba dobrze ze nie ma na wersji na maczka ;)

No i wiem wiem pracują nad wersja macOS ale zapewne potrwa to minimum rok jak nie dwa lata ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dzester: już jest chyba stablinie. Czasem wywala jakiś błąd i trzeba go przesunąć poza ekran to wtedy cię nie wywali (podobno to ddosy) i udawać, ze wszystko gra xD

A tak funkcjonalnie to cringe jak na nowych serwerach, plata to główny srodek płatniczy do rzeczy z wartością (obecnie 7k/szt). Na serwerze na ktorym ja gram (Izin), typki z top 15 to jakoś to 90+.większość aktywnych graczy serwera ma 50+ więc po
@NewBlueSky: @dzester: To dumnie i szumnie, wszędzie ogłaszana wersja 3D, która patrząc z perspektywy doświadczonego gracza z "topki" okazała się porażką. Wiele "nowości", których funkcjonalność jest - do odkrycia przez graczy, problem w tym, że jest pełno bugów i bywało tak, że odkryta przez graczy funkcjonalność okazywała się jednak bugiem i leciały bany ( ͡° ͜ʖ ͡°). No i z tego co widzę, to twórcy mają
@Pffl: Tu się odniose tylko do P2W i rzeczy które użyje do opisu mojej opinii o p2w 3D.

Ale wyjaśnijmy jedną rzecz. Gra jest mniej p2w niż była. Z powodu kilku rzeczy:
- usunięto niektóre możliwości platyny jak naprawa za samą platynę
- poprawiono ekonomie gry dodając Synergetyki, likwidując kasowe. Nie powinno tak łatwo dojść do inflacji. Z drugiej strony, ktoś pewnie twierdzi, że bez kasowego co daje za nic 350k
@Pffl: A co do reszty wpisu. No to jest tak, że ta gra to nie jest 3d, które było obiecywane, po tym co jest na roadmapie wychodzi, że jeśli im się wszystko uda to będą mieć prawie to 3d pod koniec tego roku (nie napisali czy naprawią wyszukiwarkę i nie wiadomo co z bugami).

Do tego olali wiele problemów które już wybijają jak brak naprawy problemu druida. MO i brb ni
@NewBlueSky nie licz na to, że to końca roku zrealizują to co zapowiedzieli. Jeśli wyrobią się z tym w 3 lata, to będzie dobrze. Nad tym całym "3D" pracowali od 2015 roku jeśli dobrze pamiętam.

W kwestii balansu wychodzi ignorowanie uwag i propozycji topowych graczy. Było wiele różnych propozycji, niektóre całkiem olane, inne - najpierw mówiono, że się nie da i wprowadzone dopiero po kilku latach. I to raczej wizja i nieogarstwo
W kwestii balansu wychodzi ignorowanie uwag i propozycji topowych graczy. Było wiele różnych propozycji, niektóre całkiem olane, inne - najpierw mówiono, że się nie da i wprowadzone dopiero po kilku latach. I to raczej wizja i nieogarstwo twórców prowadzi grę do ruiny.


@Pffl: inni topowi gracze stworzyli op vd i mo. A jeszcze inni klaskaja zeby taki balans sie utrzymal.
@NewBlueSky nie topowi gracze, bo Ci nie mają wpływu, nawet testerzy mają niewielki wpływ.
Chyba nie pamiętasz czasów, kiedy op był sh, a vd nie był brany pod uwagę przy topowym bosie. Problem balansu istnieje od zawsze i raz jedna klasa jest op, a raz druga. Jak do tej pory próby balansowania z jednej strony tworzyły problem z drugiej. Zresztą rozdzielenie umek vd i luka zajęło 10 lat(?), albo epiki sh i
@NewBlueSky chociażby na podstawie znajomości mechaniki gry. Doskonale to widać przede wszystkim na nowych instancjach, gdzie bezmyślne klikanie taktyk już nie przejdzie, czy przy doborze ekwipunku na konkretne instancje. To tak w wielkim skrócie.
Jak będą jakieś nabory na testerów, to polecam. Dużo ciekawych rzeczy można zaobserwować, nie tylko w kwestii samej gry i jej mechaniki, ale też jeśli chodzi o samych graczy. No chyba, że coś się ostatnio zmieniło.