Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki z #raportpokustnika !

Dzisiaj bez raportu - z uwagi na poszanowanie Waszego i mojego czasu. Front kompletnie zastygł. Od godziny 9:00 do godziny 21:00 czasu kijowskiego obowiązuje zawieszenie broni, które poza kilkoma incydentami jest generalnie przestrzegane przez obie strony. Większość nagrań jakie zostały dzisiaj opublikowane pochodzi z dni poprzednich.

Pod ostatnim raportem zaproponowałem utworzenie zbiórki na pomoc dla uchodźców z Ukrainy. Kilka osób zareagowało na to pozytywnie. Byłoby naprawdę świetnie, gdyby wspólnie udało się nam zrobić coś dobrego!
Obiecałem zapytać Was w jaki sposób te pieniądze zbierać i na jaką organizację konkretnie je przeznaczyć. Będąc szczerym Wasza pomoc byłaby jak najbardziej mile widziana, gdyż nie mam żadnego doświadczenia w organizowaniu internetowych zbiórek. Wypiszcie w komentarzach swoje pomysły jak to Waszym zdaniem najlepiej zorganizować i na co przeznaczyć zebrane środki. Najlepsze pomysły zostaną poddane pod głosowanie!

Tylko jedna uwaga - absolutnie nie chcę, aby jakiekolwiek pieniądze trafiały na moje konto. Chcę, aby odbywało się to w maksymalnie przejrzysty sposób, najlepiej za pośrednictwem jakiejś organizacji/portalu zrzutkowego.

Z ciekawą pomysłem zgłosił się @DOgi, jest on wolontariuszem Fundacji Współpracy Polsko Ukraińskiej U-Work. Wspierają oni aktywnie potrzebujących zarówno w Polsce jak i na Ukrainie. Mogliby utworzyć dla nas osobną skarbonkę na którą wpłacalibyśmy środki jako Wykopowicze. Powiem tak - jak dla mnie brzmi to dobrze, jednakże decyzja będzie należała do Was.

Sekcja komentarzy jest Wasza!
  • 22
Jesteś pewny, że na południu nie ma już zupełnie żadnych postępów. Muszę poszukać informacji ale czytałem, że jakieś postępy rosjan miały miejsce.


@Manah: Stosunkowo niewielkie. Nie ma o czym tworzyć całego raportu.