Wpis z mikrobloga

Po niespełna 3 latach bezmózgiego klepania w korpo, gdzie nie widzę całkowicie perspektyw, finalnie podjąłem decyzję, że its time to say goodbye, lecz nurtuje mnie jeszcze jedna kwestia w związku z tym. Mam 22 lata, pracuje jako taki quasi-księgowy i chciałem się przebranżowić i spróbować sił w dziale sprzedaży czy coś w ten deseń, gdzie nie mam żadnego doświadczenia. Rozwiązać umowę i wtedy dopiero szukać czy szukać już w trakcie aktualnej? Czy nie będzie to decydującą wadą w tej sytuacji, że jednak tu mnie jeszcze wiążą najprawdopodobniej 2 tygodnie (jestem na zleceniu) w aktualnej robocie? Zdaje sobie sprawę, że szukanie roboty to może być długi okres, lecz mam duże oszczędności plus zawsze mogę dorobić w jakimś np. gastro, a nawet myślę że taka robota w gastro byłaby dla mnie bardziej komfortowa psychicznie niż to klepanie
#pracbaza #praca #korposwiat #pytanie
  • 15
  • Odpowiedz
@thority: tylko tak cały czas kminię, bo jednak wątpię, żeby pracodawca ze spoko ofertą chciał czekać specjalnie 2 tyg na randomowego młodego mireczka, bez żadnego branżowego doświadczenia
  • Odpowiedz
@Pitii99: ja zrobiłem tak.
Dostałem pewną ofertę z listem intencyjnym od nowego pracodawcy, złożyłem wypowiedzenie u starego. Miałem 3 miesiące więc ten czas poświęciłem 15% na starego pracodawcę a 85% na szukanie jeszcze lepszej oferty (i znalazłem). Ja trochę starszy i więcej doświadczenia ale może coś tam ci się z tego planu przyda.
  • Odpowiedz
@thority: Tylko pytanie - miałeś doświadczenie w branży? Wnioskuje, że jednak miałeś już dość solidną pozycję i kartę przetargową. Wiesz, gdybym ja już miał doświadczenie w tym sektorze, w którym chce szukać pracy, to też już całkowicie inaczej bym do tego podchodził, tylko że ja planuję wejść w coś całkowicie nowego i uczyć się od podstaw fachu
  • Odpowiedz