Wpis z mikrobloga

Pamiętajcie zafajdani pececiarze, że komfortowe granie jest tylko dla konsolowej elity. Żaden szanujący się deweloper nie będzie się spuszczał nad optymalizacją dla kilku robaków, którzy na każdym kroku szukają jak tu oszukać na parę złotych przy zakupie. Priorytetem jest konsola, a wy sobie możecie wrócić do Night City i obserwować odbicia w kałużach ( )
#eldenring #ps5 #xboxseriesx #pcmasterrace #cyberpunk2077
  • 21
11700k?

Za 3060ti to bym może nawet dwie konsolki kupił.

Te wasze next geny już w tym momencie na ostatnich nogach stoją, obecne low endy 3060/6600xt mają lepszą wydajność, amd/intel już rusza w ramy ddr5. Jak wyjdą raptor lejki i seria 4000 to już w ogóle nie będzie z czego zbierać.

Ale spokojnie, za dwa lata dostaniecie wersję pro, żeby jakoś te 30 klatek utrzymać. Ewentualnie tryb performans upscalowane 720p 60fps.
@Zdziszko: słaba sytuacja na rynku to i karta uboga, ale i tak porobi konsole.

Już widzę jaka z ciebie elita. Taka bida u ciebie że aż piszczy, i nie wierzysz, że ktoś może wydać na samo gpu więcej niż na twoją konsolę. #!$%@? Ci do buzi wyślę, łap.

Jakbym Ci powiedział, że mam tez ps5 to by ci chyba serce pękło.
@Zdziszko: w Polsce nadal się utwierdza że PC = Granie, widać po polskich producentach
Wiesiek 3 technologiczny gniot w dniu wydnia
Cyber gniot w dniu wydania
DL2 też konsolowy gniot w dniu wydania i nadal optymalizacyjny gniot ze wzgląd na użycie VRR, a nie każdy to ma...

Czemu nie zrobią jak Ubi...adapt 4k@60 wesoko-ultra z pc i texturepack HD (gdzie na pc trzeba go usuwać, bo 8gb vram to zamało, chyba
słaba sytuacja na rynku to i karta uboga, ale i tak porobi konsole.


@b27piter: zesra nie porobi 3060Ti ma ogromny problem z utrzymaniem 10 klatek z texturepackiem HD w FarCry6, trzeba go usuwać, ale grafika jest dość szpetna, bo używa textury SD (1080p) i na monitorze 1440p szpetnie wygląda
FarCry 6 na XSX działa w 1900p, 60kl, Wysokie-Ultra wstosunku do PC i z texturepakiem, grafika jest miodna, działa też HDR1000/DolbyVision na
@KaluHeHe: Jak ty nawet nie wiesz co to VRR, jakaś magia #!$%@? z 60 fpsów zrobiło się 100? VRR dostosowuje odświeżanie ekranu do fpsów, zapobiega screen tearing i ogólnie poprawia płynność. To nie ma nic do wydajności.

Nie grałem w fc6 bo to śmietnik, ale z tego co widzę na necie, nie ma żadnych 10 fpsów. Poza tym to tylko jedna gra.

4k w texture pack, nigdzie nie widzę 10 fpsów,
@b27piter: oho bojownik się włączył.
Zabolało pcm dupe.

Sam nie wiesz jak VRR działa...

Bez VRR gra przełącza się w AMD FreeSync i jest 50-60fps, po zachaczeniu w VRR informatioon pokazuje że fps jet 90-100 bardzo rzadko chrupie do 45 ale na VRR tego nawet nie widać.
FC6 to śmietnik, nie mamy o czym gadać, najlepsza przygodówka SP, jak zawsze Ubi.
Posłucham jakie wysublimowane ma kubki smakowe szlachta pcm.

Ja aktualnie
@KaluHeHe: a może ty odpal z nowym patchem, albo znajdź wideo? Bo jak na razie to ty wymyślasz.

nawet w nazwie masz, variable refresh rate, zmienne odświeżanie. G-sync jest na PC od lat, i efekt końcowy ma być taki sam. Niwelowanie rwania i zwiększona płynność. Poczytaj sobie co to vrr, bo odczyty z dupy mnie nie interesują. Vrr nie ma nic wspólnego z tym jakie fps jest na wyjściu konsoli.

Co
@b27piter: Mnie tam metacrici nie interesuje, interesuje mnie moje opinia.

Andromeda jest słaba.

Co mnie freesync obchodzi. Konsole w ogóle obsługują freesync?


@b27piter: pewnie! jeszcze zanim pctowy szmelc to zaczął obsługiwać.
G-Sync?! lol ta technologia od dawna jest nie wspierane, od teraz każdy monitor który jest FreeSync jest G-Sync compatabile = fallback mode, 70% monitorów nie jest G-Sync. FreeSync w kartach do PC-ta okazał się gamechangelrem, co powodowało że wielu
@KaluHeHe:

Mnie tam metacrici nie interesuje, interesuje mnie moje opinia.


nigdzie nie napisałem, że nie możesz lubić fc. Dla mnie to śmieć, i ciągle gadasz o tej jednej grze. CoD to samo, dla mnie to jeden grzyb.

pewnie! jeszcze zanim pctowy szmelc to zaczął obsługiwać.G-Sync?! lol ta technologia od dawna jest nie wspierane, od teraz każdy monitor który jest FreeSync jest G-Sync compatabile = fallback mode, 70% monitorów nie jest G-Sync.