Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@gomjeden: @Mexii: "reklamacja towaru jest możliwa, tylko i wyłącznie, kiedy towar posiada oryginalne opakowanie".
"faktycznie w karcie gwarancyjnej może być zapis, który nakłada na konsumenta wymóg posiadania oryginalnego opakowania w przypadku reklamacji"
https://x-coding.pl/blog/marketing/prawo-klienta-rekojmia-niezgodnosc-towaru-z-umowa/
W teorii niby nie potrzeba, ale w praktyce często wymagają. Powodzenia z dochodzeniem swoich praw za każdym razem i kopaniem się z koniem.
  • Odpowiedz
@mk321 no to mnie Mireczku teraz postawiłeś w kropce, trzeba się wczytać w jakieś regulacje unijne, które mówią o zasadach i prawach reklamacji. Może znajdzie się jakiś ekspert ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Powodzenia z dochodzeniem swoich praw za każdym razem i kopaniem się z koniem.


@mk321: reklamowałem AIO, reklamowałem SSD, smartfon i monitor. Oddawałem sprzęty bez opakowań, nie było najmniejszego problemu z przyjęciem sprzętu na naprawę.
  • Odpowiedz
@TheSznikers na strychu jeśli istnieje szansa na odsprzedanie sprzętu np. Konsola, lub jeśli istnieje szansa s----------a sprzętu lub jeśli sprzęt jest tak duży, że bez pudełka się nie ruszy np.tv.
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Jak coś jest specyficzne gabarytowo (tv, odkurzacz automatyczny) to trzymam do końca gwarancji przynajmniej, wyrzucam "przy okazji". Jeżeli pudełko za to ma dobre gabaryty na bycie pudełkiem uniwersalnym na inne rzeczy to zostaje zagospodarowane na zawsze.

A zbędne kartony typu "do spalenia" (nielakierowane, po paczkach) zbieram, potem wywożę do znajomego co jeszcze używa pieca na węgiel.

Na takie kolekcjonowanie dla kolekcjonowania to mi miejsca brakuje. Dom 230m łącznie, a
  • Odpowiedz