Wpis z mikrobloga

@Michun: I właśnie to jest problem aktualnej branży tak jak napisałem aktualnie dla większości producentów NAJWAŻNIEJSZE jest przypodobanie się największej ilości osób a resztę bardziej ważnych dla rynku rzeczy jest pomijana.Patrzą tylko na słupki sprzedaży i wypuszczają krapy.( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Kriten33: takie zajebiste to gry, że nic z niej nie zrozumiesz bez przeczytania opracowania xD
żeby nie było bloodbourne mi się w #!$%@? podobało.
  • Odpowiedz
@Vampurr: To jest akurat jeden z lepszych motywów bo historia nie jest podawana na tacy.Większość rzeczy dowiadujemy się między innymi z opisów przedmiotów.Według mnie ma to swój urok.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kriten33: ma, ale chyba nie chciałbyś aby każda gra tak wyglądała. To się sprawdza w soulsach ale pisać o tym jak o objawieniu to nie
  • Odpowiedz
@Gazobeton: Cholera, gdyby tylko Japonia miała 90% światowych zasobów ( ͠° ͟ل͜ ͡°)
A tak poważniej to wiadomo że jest jak napisałeś, po prostu stwierdzam że obecnie Japończycy są w dość dobrej formie, lubię ich szkołę robienia gier i mam ciut większe zaufanie do tego co zapowiada obecnie choćby Capcom niż do tego co zapowiada Ubisoft czy EA. No ale Capcom wypuści powiedzmy dwie
  • Odpowiedz
@Michun: > Twórcy mogą sobie dodawać cokolwiek chcą, bo z jednej strony mogą dodać tylu czarnych ilu chcą a z drugiej mogą być jak tencent który "chciał „większych cycków” i „żadnych czarnych” w filmach i grach".

Jasne że mogą, pytanie kto tego chce? Było jakiś czas temu znalezisko o tym jak amerykański rynek komiksowy zaczyna być powoli kąsany przez mangowy. Powiedzonko go woke go broke nie wzięło się znikąd. Nie mam
  • Odpowiedz
@Nan3k: Nie, Capcom nie robi nic wybitnego klepie te residenty i grindfestowe singleplayermmo monsterowe jak Ubi Assasyny do porzygu. Zobacz zeszły rok, Disco Elysium, Hades, Valheim, Psychonauts 2, Returnal, Kena, zachodowi nie brakuje geniuszy to ty oceniasz zachód przez pryzmat corpo tasiemców, a nie pasjonatów.
  • Odpowiedz
@Gazobeton: Ehhh miałem wspomnieć o mniejszych projektach w poprzednim poście, bo coś czułem że możesz poruszyć ten temat ale nie chciałem się już rozpisywać. Tak na całym świecie klepana jest cała masa nisko i średnio budżetowych tytułów przez mniej lub bardziej niezależne studia które są lepsze i gorsze. Uwielbiam Furi, Hotline Miami, Metro i Kingdom Come podoba mi się oprawa audiowizualna Transistora, jaram się na Shadow Warriora 3 a Disco Elysium
  • Odpowiedz
@Nan3k: Ok to gdzie jest ten geniusz i wizjonerstwo w Elden Ringu? Czym się to różni od Assasynów? Klepią tę samą gierkę od czasu Demon Soulsów ich największą "rewolucją" było Bloodborne gdzie miałeś 3 bronie na 60h gry i rewolucyjne Japońskie podejście wielkiego wizjonera który usunął tarcze z gry...

Założę się że w Elden dalej boss mnie zabije swoim 100 metrowym mieczem gdy schowam się za słupem, bo już widziałem na
  • Odpowiedz
@Gazobeton: Co do zarzutu o kolizje nie wiem na ile je poprawili w ER bo gra jeszcze nie wyszła, ale skoro oglądałeś materiał Heda to powinieneś pamiętać też jak mówił że Hitboxy są ok i czuć że nie każdą animację np.atak włócznią trzeba blokować bo ma hitbox szerokości słonia. Może dalej będą zdarzały się wpadki i ten gigant wypieprzy ci maczugą nawet jeśli staniesz metr od miejsca w którym wylądowała
  • Odpowiedz
@Nan3k: No fajnie podoba się tobie, innym się podobają Asasyny i to ma być argument? Lubię Soulsy, lubię wszystkie gry, ale widzę że Soulsy to nie żadne arcydzieło czy wytwór Japońskiego geniuszu bo wieje od nich tandetą na kilometr. Ten sam poziom co gry EA czy Ubi. Nie chodzi o to że Gigant mi pieprznie maczuga tylko że bossy ładują mnie przez filary nie wiem w Bloodborne były filary w tej
  • Odpowiedz