Aktywne Wpisy
Squirell_ +12
Jak wygląda wasze życie towarzyskie po pracy? Obecnie jestem na takim etapie, że znajomi ze studiów już się wykruszyli, najbliższym koleżankom zmieniły się priorytety na macierzyńskie i po prostu mamy coraz mniej wspólnych tematów do rozmów. Ja pracuję zdalnie, więc okazję do integracji z ludźmi z pracy mam tylko raz w roku. Z tego powodu coraz bardziej doskwiera mi poczucie wyobcowania, moja codzienność to praca 9-17, a później atrakcje w stylu wyjścia
JohnCasey +15
Beka z wykopu. Macie kubeł zimnej wody na łeb. Artykuł bardzo obiektywny i przyziemny, wbrew temu co tu ćpacie.
"Minął rok i żadna z przepowiedni o upadku Rosji się nie spełniła. Zarówno specjaliści z zakresu wojskowości, jak i gospodarki piszą już o perspektywach Ukrainy i Rosji w znacznie ostrożniejszych słowach. To dobrze. Wszyscy potrzebujemy w tych sprawach głębszego oddechu. Mam więc nadzieję, że to, co teraz napiszę, zostanie poddane spokojniejszej dyskusji.
Nie
Jak sobie radzicie z ogarnięciem mocy? Nie boicie się o prawko? Jeżdżę teraz motorem 140KM i myślę o zakupie czegoś mocniejszego, jednak obawiam się że np. kwity wylecą w moment albo rozbiję wóz w jakimś rowie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak sobie myślę, że skoro teraz jeżdząc tym pierdzidłem w trasie konstant sprawdzam czy nie ma wroga w lusterku albo muszę się pilnować, żeby nie władować się w łuk na zbyt mocnej bombie, to nie wiem czy nie jestem gotowy na taką zmianę.
#motoryzacja #samochody
Komentarz usunięty przez autora
@bombelek_proboszcza: u mnie było 115KM->170KM->210KM->250KM->300KM->380KM i myślę o więcej
Tylko pierwszymi dwoma się rozbijałem. I nauczyłem się kiedy odpuszczać, albo żeby nie oszczędzać na oponach
Kwestia oleju
Opony mam premium, kleją w łukach jak #!$%@? :). Ogólnie nie oszczędzam na częściach, klocki np. mam sportowe itp.
Największą różnicę czułem przy pierwszym aucie z turbo i przy pierwszym rwd
Mam teraz 300KM a przez chwile nawet 354 z tylnym napędem i żyje ;p
Do tego moto najpierw przez 8 lat ~80KM teraz R1 rn19.
Co do obaw o prawko, mam zasadę czy to w PL czy za granicą max ograniczenie +20km\h (czasami +10, np. w DE w zabudowanym) + w PL jadąc dalej bezwzględnie Yanosik, bardzo pomaga. Ponadto w aucie adaptacyjny tempomat ustawiony na powyższy limit i to też zmniejsza stres i ciągłe zerkanie na prędkościomierz.
Najpier miałem 105KM FWD, potem 197KM przez 4 lata RWD a od prawie roku 300KM w Quattro
Na śniegu pod marketem tył napęd najlepszy ;p
Na moto też mam swoją przygodę ok 5 lat, najpierw 70KM -> 80KM -> 125KM i teraz 75KM.
Po mieście staram się toczyć, ale w trasie nie umiem sobie odmówić ;p
@Palladyn400: myślę własnie o rwd i hatchu do torowania
Trzeba zwracać uwagę na otoczenie. Myślałem, że mam to opanowane w miarę dobrze, ale dopiero szkolenie z Panami z działu pościgowego policji pokazało mi, jak mało wiem. A oni umieją
@bombelek_proboszcza: weź ty poczekaj z 10 lat, może trochę zmądrzejesz xD
@bombelek_proboszcza: Wystarczy nie pajacować. Naprawdę te 50km/h powyżej limitu w mieście, nawet na arteriach Warszawskich, to jest wystarczająco szybko. Nie wiem po co przekroczyłeś prędkość bardziej :/
Jak jeździsz na yanosik to policja praktycznie nie może cię złapać. Tajniacy sa jakimś problemem ale wystarczy obserwować zachowanie innych. Jak jedziesz ekspresówką i ciągle
@cwlmod: jeżdżąc na co dzień kompaktem w dizlu nie widzę większej różnicy między 180 a 220, no
Jedyna chyba opcja gdzie moc ma znaczenie to "kliknęło mi sie w gaz" na łuku mając tylny napęd.
W przypadku tego drugiego wystarczy olej w głowie, w przypadku pierwszego bez godzin na torze i nauczenia się auta szybka droga
Myślałem o Giuli awd na przykład.
@bombelek_proboszcza: Tak i tylko ta wersja (moim zdaniem) jest warta uwagi gdy chcemy dynamiczne daily z możliwością bezproblemowego upalania w weekendy na torze, skrzynia to 7 biegowy automat, pancerny bo bez problemu przenosi 500 KM+ przy okazji (jeżeli jesteś biegły w tych tematach) dający możliwość bezproblemowego strojenia pod użytkownika/styl jazdy/ogumienie.