Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
Zrobiłem juz 17000km i na początku super, potem jak się pzyzwyczaiłem to czasami brakuje, ale na niskich obrotach. Jak się wkręci na obroty to już lepiej. Ale tak mają autka bez turbo
  • Odpowiedz
@marcez: Jeszcze jedno pytanie. Jak masz siedzenia tekstylne to nie masz wrazenia ze odcinek lędźwiowy jest bardzo wypychniety i sztywny? W wersji ze skórami tego nie ma. W „szmatach” dość mocno to czułem i nie wiem czy się nie bede #!$%@? przy długich trasach.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@czlowiek_robot przy 18000 robiłem drugi przegląd i dodatkowo jeszcze czyszczenie klimy. Zapłaciłem 1663,62pln. Wymiana oleju i węglowego filtra kabinowego. Dostałem prezent szklana butla na wode z logo Mazdy, umyli auto i w środku znalazłem 5litrów letniego płynu do szyb.
Miłe, robisz to dobrze Mazdo!
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@first żałuję, że nie wziąłem w automacie. A poza tym? Zrobiłem już 22tys.km i poza tym że kuna pogryzła podbitkę maski silnika to wszystko ok. Z serwisu jestem zadowolony. Jeżdzi się fajnie! Siedzi się wysoko, duże lusterka i kamery 360 stopni sprawiają że fajnie się manewruje. Brak aktywnego tempomatu, ale to by było fajne w pakiecie z automatem.
  • Odpowiedz
@marcez: wersja z automatem dużo droższa? A przygodę z kunami musi przejść chyba każde nowe auto. Ostatnio jakaś plaga normalnie, bo z 10. raz już to słyszę.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@first za automat było +10tys. A spalanie z ostatnich ok. 8000km to 7,3litra. Połowa autostrady, reszta lokalnie. Jeżdzę spokojnie, po autostradzie ok 130km/h a reszta raczej zgodnie z przepisami. Wcześniej miałem e90 143km w dieslu i na autostradach 5,8litra a jak pojeździłem pół roku koło komina to było 7,8litra/100km więc różnie to wychodzi, ale bólu nie ma(benzyna na stacji tańsza)
  • Odpowiedz