Wpis z mikrobloga

byłem wczoraj na otwarciu drugiego w Polsce salonu fryzjerskiego dla osób bezdomnych i postanowilem, że napiszę kilka anegdotek z perspektywy pracującego tam fryzjera ( )

przy okazji zrobię sobie małe #ama więc ciekawskich zapraszam do pisania pytań, odpowiem na wszystkie!

dostałem się tam jako wolontariusz, jestem w drugiej klasie technikum na kierunku technika usług fryzjerskich. byłem tam ja i jeden znajomy z klasy. przyszliśmy tam absolutnie bez żadnej świadomosci, że to wszystko będzie organizowane z takim przytupem - telewizja, radio i portale informacyjne. oczywiscie udzieliłem kilku wywiadów i zrobiłem sobie parę zdjęć z kilkoma ważnymi osobami. Był tam między innymi Biskup (którego imienia i nazwiska zapomniałem, za co przepraszam!!) podobno zjawić miał się również wiceprezydent Poznania, ale nigdzie go nie widziałem więc wydaje mi się, że albo był tylko na chwilę, albo nie przyszedł w ogóle xd.

warto wspomnieć, że ten salon został wybudowany i wyposażony przez kościół, a tak właściwie to przez Siostry Elżbietanki, które nie mogły się nadziwić jak to wszystko sprawnie działa, widziałem jak się cieszyły i były dumne z pracujących uczniów i zadowolonych klientów, których nie było mało. w jeden dzień obsłużyliśmy może z 40 osób? (wliczając w to mycie głowy, pielęgnację włosów i cięcie), a po zamknięciu i tak ludzie przychodzili i pytali kiedy mogą przyjść.

także posumowując - było w porządku, chociaż zmieniłbym parę rzeczy chociażby w samym salonie. przede wszystkim - telewizor grający w poczekalni dla klientów był ustawiony na jeden program gdzie leciały zapętlone cztery piosenki i po czasie to zaczynało męczyć, nie tylko pracowników ale też klientów xD możecie powiedzieć, że maruda jestem no i słusznie, bo łatwo mnie denerwują takie drobnostki.

także i tak zapraszam cieplutko wszystkich chcących odwiedzić nasz salon, jest na ulicy Łąkowej

#fryzjer #pomagajzwykopem #wolontariat