Aktywne Wpisy
InnyWymiar90 +138
-Łęcina, przecież powtarzałem, nie robimy w elektryce...
-A ja powtarzałem, że do interesów trzeba mieć łeb na karku, a nie w dupie. Fucha się trafiła to bierzemy. Co to za sztuka skręcić dwa kabelki?
-Bogdan, tu są trzy fazy...
-To trzy kabelki, wielka mi różnica
#pokazmorde
-A ja powtarzałem, że do interesów trzeba mieć łeb na karku, a nie w dupie. Fucha się trafiła to bierzemy. Co to za sztuka skręcić dwa kabelki?
-Bogdan, tu są trzy fazy...
-To trzy kabelki, wielka mi różnica
#pokazmorde
Shogun001 +112
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jak #polskibus (własność pazernego Szkota) ogłasza nowe trasy, to zachwyt w mediach (szczególnie w #gazetawyborcza) nie ma końca, zdjęcia, porównania, bilety tylko za 1 zł, cywilizacja, ludzie komentują w podobnym tonie.
Jak #pkp #intercity (nasz narodowy przewoźnik) zakupiło #pendolino to takiej fali bzdur, niewiedzy, hejtu i kłamst jeszcze nie widziałem, zarówno od strony mediów jak i ludzi. Mimo, że zakup jest w pełni uzasadniony , opłacalny, dużo bardziej dostępny i bilety nie mają być bardzo drogie.
#boldupy #siectrakcyjnaboners #transport #kolej
Jak zobaczę niską cenę i wysoką jakość w wykonaniu pkp to będę z niej korzystał.
@Fibi07: PB po prostu idealnie wbił się w niszę pozostawioną przez PKP przez remonty.
Właśnie o taką niewiedzę mi chodzi. Gdzie wyczytałeś o tych prędkościach 160 km/h i 180 km/h? Skąd wiesz, że nie mamy dobrej infrastruktury?
@Fibi07: Jakieś źródło? 160 km/h jeździłem na trasie Poznań - Warszawa regularnie już parę lat temu.
@kakaowymistrz: Siedzę w pracy i nie mam za bardzo czasu na przebijanie się, ale zobacz na ten dokument: http://www.plk-sa.pl/fileadmin/Oferta/Regulamin_2013_2014/05.11.2013/P_13-14_Z_2.1P.pdf
Najwyższą dopuszczalną prędkością znalezioną na pierwszych 3 stronach jest 160 km/h. Czy naprawdę potrzebujemy Pendolino do jazdy z taką prędkością? No niech będzie, że gdzieś #!$%@?ą tor na 200 km/h. To i tak nie dużo. A tory o wyższych prędkościach w rzeczywistości są jak autostrady-
@parachutes: Dosłownie parę. Jakieś 3 lata temu robiono spore remonty między Wrześnią a Poznaniem toteż tam teraz można ganiać. Nie wiem jak sprawa wygląda na odcinku Konin- Wawa, bo tam jeździłem rzadko.
@ludzik: o ile #!$%@?ą 200km/h, w planach do końca 2014 maja być 2 linie (Grodzisk - Zawiercie i Warszawa - Gdańsk), ale wątpię aby to się udało zrobić w terminie :P
a co do infrastruktury, w Polsce jeszcze dużym problemem jest duża ilość niestrzeżonych przejazdów kolejowych, gdzie pociągi muszą zmniejszać prędkość.
@kakaowymistrz: (Siemens EuroSprinter)[http://pl.wikipedia.org/wiki/Siemens_EuroSprinter] (zwany i nas Husarzem) może zasuwać 230. Jest to tylko lokomotywa. Czy potrzebujemy zatem całego pociągu w tym celu?
Tak jeszcze co do tematu przesiadania się na PB, to PLK i inne spółki nie ogarniają jakoś faktu, że po wielomiesięcznym remoncie trzeba strzelić jakąś lokalną kampanię by poinformować potencjalnych
Inna sprawa, że ludzie potrzebowali czegoś takiego. I łatwiej jest wejść z super usługą dając ludziom tego czego oczekują pod nową marką, niż naprawiać wizerunek czegoś co jednoznacznie źle się kojarzy. Naprawa wizerunku kolei i w tym wypadku PKP Intercity to ciężka i długa praca dla speców od wizerunku marki i marketingu, zaraz
@ludzik:
Zawiercie-Grodzisk na 200 km/h, odcinkami 230 km/h, Warszawa-Gdańsk na ok. 55% trasy powyżej 160 km/h, ok. 30% na 200 km/h.
Na naszym napięciu Husarz może jeździć 200 km/h. Poza tym skład Husarz +
@kakaowymistrz: A Pendolino już tak? Bo to ciekawe jest w sumie.
Kupiony już jest i jeździ.
Vmax Pendolino pod 3kV to 250 km/h, tyle jeżdżą w niektórych krajach. U nas z początku będzie jeździł 200 km/h, potem będą ją podwyższać do 220/230 km/h na CMK. Ostatnie testy pociągu pokazały, że nawet jadąc 270 km/h utrzymuje stabilną prędkość. I światła w okolicznych wsiach nie pogasły :P
Większość Husarzy jest potrzebna na kursowanie