Wpis z mikrobloga

Hej! W mieszkaniu po Babci znalazłem tak odchodzącą farbę na ścianie w łazience i pleśń na fugach. Nie znam się na tym zupełnie. Podpowie mi ktoś jak przeprowadzić poprawnie naprawę tej ściany? Myślicie ze wystarczy zdrapać tę farbę i po wyschnięciu pomalować ponownie całą ścianę na biało? A fugę da się jakiś wyczyścić czy trzeba wymienić na nowa?

#remontujzwykopem
JorgNovartis - Hej! W mieszkaniu po Babci znalazłem tak odchodzącą farbę na ścianie w...

źródło: comment_16441338091GBxohEAPhNxOkeexXqgqi.jpg

Pobierz
  • 25
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JorgNovartis: jak chcesz sie bawic to mozesz zdrapac cala. Jak sie uda to nie bedziesz musiala szpachlowac. Zdrap gdzie odchodzi wedlug mnie. Tylko pamietaj ze wszystko musi byc suche. Srodki na grzyba zazwyczaj ok 24h schną, pozniej albo drugi raz albo przemyc woda gruntem wodnym.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@JorgNovartis: w mieszkaniu nie ma okien? Wentylacja działa tak że uchylasz okno w ostatnim pokoju, i powietrze przelatuje przez pomieszczenia i wylatuje kratką w łazience. Ale starzy ludzie nie wiedzą i szkoda im żeby ciepelko uciekało.
@JorgNovartis

tam nie ma okna nawet. Tylko taka wentylacja która się włącza po włączeniu światła


Wygląda mi to na niedostateczną wentylację pomieszczenia. Powiem więcej: jak wentylator się włącza tylko jak jest włączone światło to za długo nie popracuje bo babunia wejdzie, umyje się no i przecież nie zostawi światła zapalonego w łazience jak nikogo nie ma więc wentylator też nie pracuje. Drzwi od łazienki pewnie też zamknięte.

Co do ściany to zrób
Myślicie ze wystarczy zdrapać tę farbę i po wyschnięciu pomalować ponownie całą ścianę na biało? A fugę da się jakiś wyczyścić czy trzeba wymienić na nowa?


@JorgNovartis: Zdrap farbę. Potem zdrap kafelki, potem zdrap tynk, aż dotrzesz do cegły / pustaka.

Na tak przygotowaną ścianę, nanieś odgrzybiacz. Najlepiej 3 warstwy (nie zapomnij o ubraniu ochronnym abyś nie wdychał tego gówna).