Wpis z mikrobloga

Klasyfikacja SLA dla świeżaków:

P4 - #!$%@? na klienta (mało ważne) klient zawraca dupę.

P3 - jakaś prosta robota albo w #!$%@? skomplikowany problem który swoje kwiatki pokazuje z czasem (klient na początku spokojny ale z czasem zaczyna się irytować)

P2 - coś ważnego dla klienta nie działa i trzeba zrobić bo klient sam sobie nie poradzi (klient jest zazwyczaj techniczny wie czego chce i wie co mówi)

P1 - (mityczne P1 każdy klient chce żeby każda #!$%@?ą z jaka się zgłasza była P1) ogólnie jak coś jest serio P1 to ma być naprawione na wczoraj, wszystko świeci się na czerwono, żaden silnik nie działa, autopilota tez #!$%@? strzelił, wszystko parzy, lepiej #!$%@?ć niż próbować gasić.

#it #helpdesk #komputery #programista15k
  • 4
(mityczne P1 każdy klient chce żeby każda #!$%@?ą z jaka się zgłasza była P1)


@unxtres: Kurła za każdym razem. Weź takiemu ciulowi przetłumacz że nie będziesz budzić pół firmy w środku nocy bo mu hasło nie działa.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@unxtres: najlepsze zgłoszenia są, kiedy klient zgłasza, że coś nie działa i nie chce współpracować, by dowiedzieć się, co się dzieje, w jakim przypadku i pozostałe wartości konfiguracyjne xD Wróżbita Maciej tylko by to wiedział