Wpis z mikrobloga

@dymoslaw77:

Siłę konsekwencji naszych wyborów najprawdopodobniej ma wspomóc mechanika tylko jednego slotu na automatyczny save. Niestety, gry nie można zapisać w dowolnym miejscu, nie można też cofnąć się do jakiegoś wcześniejszego etapu. Inne wersje zakończenia da się zobaczyć dopiero po kolejnym przejściu Dying Lighta 2.

W wersji na PC (i zdaje się na PlayStation 4) można jeszcze jakoś kombinować z ręcznym przenoszeniem folderu z save’ami, ale na PlayStation 5 i
Jeden z naszych czytelników (Graczdari, dzięki!) odkrył, jak można rozwiązać ten problem na PS5 – wystarczy wejść w zarządzanie zawartością i usunąć polską paczkę. W tej sytuacji otrzymamy angielskie audio z polskimi napisami.


@vateras131:
@SmugglerFan:
Chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem. W grze jest jeden slot na save, który automatycznie się nadpisuje w wybranych przez grę momentach.
Nie da się zapisać gry w dowolnym momencie. Nie da się później wrócić do wybranego momentu.
To zdecydowanie nie jest standard i większość gier poza autosave ma możliwość ręcznego zapisu i wczytania gry w różnych punktach.
@Patryg80: nie kazda gra polega na spamowaniu f5 i zapisywaniu tez recznie gry na osobnych slotach bo moze ci sie sejw popsuc a tak to chociaz masz jakis backup co jakis czas.

normalne gry maja autozapis i to dziala dobrze, nie mozesz sobie tak latwo save scumowac i nie spamujesz f5.
Chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem. W grze jest jeden slot na save, który automatycznie się nadpisuje w wybranych przez grę momentach.

Nie da się zapisać gry w dowolnym momencie. Nie da się później wrócić do wybranego momentu.

To zdecydowanie nie jest standard i większość gier poza autosave ma możliwość ręcznego zapisu i wczytania gry w różnych punktach.


@vateras131: multiplayerowe gry tez tak maja? xD robisz quick loady w fortnajcie?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SmugglerFan: w większości gier może i działa dobrze ale nie wiesz kiedy Ci się coś zwali podczas zapisu czy wystąpi jakiś bug który uniemożliwi granie dalej. Mnie nie przekonasz że gra na 1 sejwie to dobry pomysł.
@Patryg80: no wlasnie tak jak napisalem, gothic potrzebowal tego systemu bo tam sie wszystko psulo i przydal sie backup. w normalnej grze takich problemow nie ma. w np. titanfalla gralem ponad 100h i nigdy mi tam nic sie nie zwalilo tak bym potrzebowal wczytac poprzedni zapis.

Mnie nie przekonasz że gra na 1 sejwie to dobry pomysł.


@Patryg80: no trudno, to wiekszosc gier w takim razie nie jest dla ciebie
to wiekszosc gier w takim razie nie jest dla ciebie

@SmugglerFan:
a ty dalej swoje...

Skoro większość gier tak ma to z pewnością bez trudu wymienisz 10 tytułów gier AAA, które mają wyłącznie automatyczny zapis na 1 slocie.
Najlepiej z ostatnich 2-3 lat. Skoro większość to pewnie i tak będzie łatwo.
@vateras131: nie pamietam dokladnie jak to dziala w poszczegolnych grach (czasami tez gra ma rozne tryby itp) ale moge sprobowac: seria call of duty (przynajmniej wiekszosc standardowych czesci, bo nie gralem we wszystkie - ale tu juz mamy ponad 10 gier AAA xD), titanfall 1 i 2, forza horizon 3 i 4, dark souls 1, 2 i 3, dying light 1 i 2, the order 1886, far cry 3 i 4,
@SmugglerFan:
W część z nich nie grałem ale co do części na pewno się mylisz i mają one normalny system zapisu np. asasyny i tomb raidery (screen).
Spora część z nich to też całkowicie liniowe gry więc w sumie manual save to zbędna fanaberia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tymczasem manualne savy mają wszystkie mass effecty, wszystkie dragon age, wszystkie wiedźminy, wszystkie duże a'la izometryczne crpg z ostatnich
Pobierz
źródło: comment_16439191534sYe0DSw5i8vJ9siYB9aeV.jpg
W część z nich nie grałem ale co do części na pewno się mylisz i mają one normalny system zapisu np. asasyny i tomb raidery (screen).


@vateras131: nie pamietam dokladnie, moze niektore faktycznie mialy manualny zapis. w tomb raiderach widocznie byl jakis system gdzie nie bylo manual save'ow ale autosave'y byly na kilku slotach?

asasyny starsze nie mialy manualnych sejwow, to widocznie te nowsze (udajace rpg) w ktore juz prawie nie