Wpis z mikrobloga

@Nyarp: Czysto z definicji to nie jest trafienie krytyczne. W Gothicu występuje "pełne trafienie".
Pełne trafienie zadaje 100% obrażeń (siła + broń - pancerz przeciwnika = x )
Wszystkie trafienia które nie są pełne zadają jedyne 10% siły oraz broni. (50 + 50 / 0.10 = 10) (10 - pancerz)
Dodatkowo w G2 nie możesz zadać mniejszych obrażeń niż 5 punktów, niezależnie od statystyk i pancerza przeciwnika. Wyjątek stanowią obrażenia magiczne
50 + 50 / 0.10


@X4vv: (50 + 50) * 0.10
@Nyarp:
Tak tylko sprostuje, reszta oczywiscie prawda, bardzo szybko okazuje sie ze poza tymi pelnymi trafieniami praktycznie nic nie zadajemy i celujemy w okolice 100% jak najszybciej wiec wlasnie nazywanie tego "trafieniem krytycznym" tez mi sie nie podoba
skoro zrobiłem błąd, to w sumie napiszę pełną formułę

pancerz = 2
(siła 50 + broń 50) * 0.10 = 10 - 2 = 8

i teraz najśmieszniejsze, jak już wychodzi nam to 8 na końcu, to jeszcze odejmujmy 1 xD
więc finalnie dmg będzie = 7
@AtsuAtsu: szczerze nie znam skryptu, ale po prostu podczas uderzenia odejmuje pancerz przeciwnika, po uderzeniu mu go zwraca, dodam, że przebicie pancerza nie wchodzi na minus, mając przeciwnika z 10 defa i odejmując mu 20 defa, to będzie miał 0