Mirki co jest nie tak z tą grą. Pamiętam premierę, pomimo bugów gra wyglądała pięknie. Później ją załatali tak, że większość zauważyła pogorszenie grafiki. Ale na średnich nadal wyglądała bardzo dobrze.
Jakiś czas temu zmieniłem grafikę i odpaliłem wszystko na ultra. Dużej różnicy nie zauważyłem i odłożyłem tytuł na jakiś czas. Potem premierę miał remaster GTA Vice City gdzie ludzie śmiali się z deszczu. Wtedy też aktualizowaniem sterownik grafiki i dokładnie taki sam efekt widziałem w RDR 2. Miarka się przebrała.
Dzisiaj wróciłem ponownie i z ciekawości włączyłem DLSS. I to było to. Piękny, ostry obraz. Wyraziste szczegóły. Wyglądała prawie jak podczas premiery, plus niedoskonałości typowe dla DLSS. Ale i tak wygląda kozacko.
Po wyłączeniu DLSS widzę zaś gorsza grafikę. Na ultra. Wtf?
@Klucz_Polski: DLSS tworzy nowe piksele i szczegóły oraz potrafi naprawiać artefakty po TAA przez co w niektórych przypadkach obraz wygląda lepiej niż natywny.
A Rockstar zawsze miał antyaliasing TAA typu mydło więc pewnie i na to zauważalnie pomogło.
Jakiś czas temu zmieniłem grafikę i odpaliłem wszystko na ultra. Dużej różnicy nie zauważyłem i odłożyłem tytuł na jakiś czas. Potem premierę miał remaster GTA Vice City gdzie ludzie śmiali się z deszczu. Wtedy też aktualizowaniem sterownik grafiki i dokładnie taki sam efekt widziałem w RDR 2. Miarka się przebrała.
Dzisiaj wróciłem ponownie i z ciekawości włączyłem DLSS. I to było to. Piękny, ostry obraz. Wyraziste szczegóły. Wyglądała prawie jak podczas premiery, plus niedoskonałości typowe dla DLSS. Ale i tak wygląda kozacko.
Po wyłączeniu DLSS widzę zaś gorsza grafikę. Na ultra. Wtf?
#reddeadredemption2 #rdr2 #pcmasterrace #gry #nvidia
A Rockstar zawsze miał antyaliasing TAA typu mydło więc pewnie i na to zauważalnie pomogło.