Wpis z mikrobloga

Hej,
zamowilem sobie zarcie ale moj dostawca nagle zaginal. Dzwonilem bezposrednio do punktu gdzie mial odebrac i zarcie odebral a na sledzeniu go dalej widze jakby był w tej restauracji. On nie odbiera telefonow a ja totalnie nie wiem jak moge sie skontaktowac z uber eatsem bo ich chat nie dziala a infolinia pon-pt. Miał ktos taka sytuacje? Nic nie #!$%@? bardziej niz bycie glodnym czekanie 3h na zarcie i jego nie otrzymanie
#ubereats #glovo
  • 2
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@popek_ga: protip na przyszłość: zawsze sprawdź możliwość zamówienia bezpośrednio z restauracji, wtedy inaczej cię traktują. Glovo unikaj jak ognia, a do Uber eats zgłoś reklamacje , że nie dostarczono produktu - hajsu nie zwrócą ale dostaniesz bon o wartości zamówienia do wykorzystania
  • Odpowiedz