Wpis z mikrobloga

Ale jestem zły...
Nie proszę Was często o pomoc ale to wyjątkowa sytuacja.
To czego doświadczyłem to była najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałem.
Nie powiem o jakim sklepie mowa bo nie wiem jak postąpię a boję się konsekwencji prawnych (liczę na Waszą pomoc).
Wczoraj kupiłem coś u nich i płaciłem gotowka.
Wieczorem okazało się że nie działa.
Po mniej niż 24h chciałem zwrot pieniędzy ale dziewczyna przy kasie powiedziała "NIE" mimo, że ciągle miałem rachunek.
Na prośbę o wymianę dostałem taką samą odpowiedź.
Poprosiłem o managera i jasno wytłumaczyłem, że nie jestem zadowolony i niedawno to kupiłem ale dopiero w domu okazało się że produkt jest wadliwy.
Manager uśmiechnął się i powiedział "MOŻE NASTĘPNYM RAZEM..."
Powiedzieć, że byłem zszokowany to mało powiedziane...
Brak zwrotu, brak wymiany.
Definitywnie nie polecam.
Już NIGDY nie kupię u nich lotto!

#prawo #pytanie #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Torrent5: no fajne gorzkie zale z dupy, ale jakie masz pytanie w ogole? i czego sie boisz jako anonim z netu ze nie mozesz napisac o jaki sklep chodzi? ludzie zlitujcie sie.
  • Odpowiedz